جلسه هم اندیشی مدیران شرکت بیمه کارآفرین

جلسه هم اندیشی مدیران شرکت بیمه کارآفرین

جلسه هم اندیشی مدیران شرکت بیمه کارآفرین
کدخبر : 31671

در ادامه جلسات هم اندیشی مدیرعامل، اعضا هیأت عامل و مدیران ستادی با مدیران و رؤسای شعب اولین جلسه آن در سال 1401 در روز چهارشنبه 28 اردیبهشت ماه 1401 مصادف با سالروز آغاز فعالیت شرکت بیمه کارآفرین در سالن اجتماعات هتل آهوان چابکسر برگزار شد.

به گزارش رصد اقتصادی، در ابتدای این مراسم تابلوی گرامیداشت آغاز بیستمین سالروز فعالیت شرکت توسط مدیرعامل و اعضا هیأت عامل به یادگار امضا گردید.

محمد حیدری مدیرعامل، ضمن تبریک سالروز آغاز فعالیت شرکت با سپاسگزاری از تلاش های همکاران و شبکه فروش در سال گذشته بر لزوم رفع مسائل و مشکلات شعب و شبکه فروش در جهت هرچه بهینه تر خدمت رسانی به بیمه گذاران تاکید و توصیه های لازم را به ایشان ارائه کرد. مدیرعامل شرکت بیمه کارآفرین گفت:« تامین اطمینان و آرامش بیمه گذاران در گرو فعالیت حرفه ای، سالم و مطمئن شبکه فروش است و یکی از اولویت های بیمه کارآفرین را رسیدگی به مسائل و خواسته های شبکه فروش دانست. وی همچنین بر لزوم همفکری و هم افزایی برای بهبود عملکرد و پیشبرد اهداف عالیه شرکت تاکید کرد و گفت:« بیمه کارآفرین نیازمند خلاقیت و ایده های نو است و باید با نوآوری و محصولات جدید نیازهای مردم را تامین نماییم.»

در این جلسه در مورد برنامه ها، فعالیت و عملکرد شرکت در سال 1400 بحث و تبادل نظر شد و در ادامه مدیر طرح و برنامه گزارشی از وضعیت شرکت ارائه و مدیران نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را در جهت بهبود عملکرد حوزه های مختلف و رفع پاره ای از مشکلات بیان نمودند و بر همفکری برای رشد و اعتلای شرکت اظهار کردند.

همچنین در این جلسه شعب قم، رشت و سنندج ؛ مسئولان این شعب گزارشی از وضعیت شعبه متبوع ارائه کردند و نقطه نظرات و پیشنهادهای خود را برای بهبود پاره ای از مشکلات بیان نمودند و در مورد برنامه ها، عملکرد و فعالیت های این شعب مورد بحث و تبادل نظر شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه