بیمه آرمان

تصویب صورت‌های مالی بیمه آرمان در مجمع عمومی

کدخبر : 35951

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه آرمان (سهامی عام) برگزار و صورت‌های مالی منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ به اتفاق آراء تصویب شد.

به گزارش  رصد اقتصادی و  به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، مجمع عمومی عادی سالیانه بیمه آرمان روز پنجشنبه ۳۰ تیرماه با حضور سهامداران حقیقی، نمایندگان سهامداران حقوقی شرکت، اعضای هیات‌مدیره، مدیرعامل، نماینده نهادهای نظارتی از بیمه مرکزی ج.ا.ا، سازمان بورس و اوراق بهادار و همچنین بازرس و حسابرس قانونی شرکت، در محل سالن کنفرانس بیمه آرمان و با حضور ۸۳/۶۲ درصد اکثریت سهامداران برگزار شد.

گفتنی است: در ابتدای این جلسه مجید قلی پور مدیرعامل بیمه آرمان گزارشی از عملکرد ‌شرکت در سال ۱۴۰۰ و برنامه‌های در دست اجرا طی سالجاری ارائه کرد.

همچنین بنابر توضیحات مدیرعامل شرکت، افزایش پرتفوی ۸۶ درصدی نسبت به سال قبل منجر به سود خالص قبل از مالیات ۱۵۵ میلیارد ریالی گردید و این در حالی است که عملیات مالی سال گذشته به زیان ۱۱۴ میلیارد ریالی منتهی شده بود.

سپس در ادامه جلسه مجمع، نماینده حسابرس، گزارش حسابرس و بازرس قانونی را قرائت و به سهامداران فرصت داده شد تا به طرح پرسش‌های خود بپردازند که با پاسخگویی مجریان مجمع، صورت‌های مالی این شرکت برای دوره مذکور در حضور نمایندگان ناظر به اتفاق آراء به تصویب اعضای مجمع رسید و در نهایت، بیمه آرمان از سهامداران خود نمره قبولی گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه