بیمه رازی

تلاش بیمه رازی برای سودآوری

تلاش بیمه رازی برای سودآوری
کدخبر : 42696

با بهره‌مندی از آخرین روش‌های روز دنیا تیم مدیریتی بیمه رازی در راستای حداکثرسازی سود کلیه ذی‌نفعان خود تلاش دارد که رضایتمندی بیمه گذاران به عنوان مشتریان وفادار این مجموعه همواره تقویت شود. برای تحقق این مهم اقداماتی را به اجرا درآورده که نتیجه آن عملکردی درخشان در جهت سودآوری و رضایت مشتریان بوده و همواره در تلاش است تا با بهره‌مندی از امکانات و متخصصین طرح و برنامه، این فعالیت‌ها را بر پایه آخرین متدهای روز دنیا پیاده سازی نماید.

به گزارش رصد اقتصادی، شرکت بیمه رازی به عنوان نخستین شرکت بیمه خصوصی صنعت بیمه در سال‌های اخیر و براساس گزارش اعلامی بیمه مرکزی، در سطح یک توانگری مالی صنعت بیمه قرار گرفته است. بر این اساس صورت‌های حسابرسی نشده ۶ ماهه سالجاری شرکت بیمه رازی، سودخالص هر سهم این شرکت در پایان شهریور ماه سالجاری به رقم ۱۳ ریال رسید که درمقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل این شرکت بیمه ای، ۸ درصد رشد را نشان می دهد. همچنین سود خالص شرکت بیمه رازی در مدت ذکر شده با رشدی ۵ درصدی نسبت به سال قبل از آن به رقم۲۴۷,۶۴۸میلیون ریال رسیده است.
مجموعه اقدامات شرکت بیمه رازی در جهت رضایت مشتریان و دستیابی آنان به سود بیشتر تنظیم شده است. برنامه‌هایی که محورهای ورود پوشش‌های حداکثری برای استفاده از تمام سطوح اقشار مختلف جامعه در یک ارزیابی عملکردی از مجموعه کارکنان بنا نهاده شده است. پوشش‌های بیمه‌ای شرکت بر مبنای نیازهای روزانه با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا در صنعت بیمه تدوین و اجرا می‌شود. مسیری که کسب رتبه های برتر برای بیمه البرز را به ارمغان آورده است و نشان از یک تحول اساسی و گسترده در برنامه‌های مدون مدیریتی این شرکت دارد.
شرکت بیمه رازی در راستای رسیدن به اهداف از پیش تعیین شده و کلان شرکت مبنای حرکت خود را در مسیر تحقق چشم‌انداز تعریف و تبیین شده شرکت که همان دستیابی به رضایت مشتریان در درجه اول و ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای جدید براساس فناوری و طرح‌های روز دنیا می‌باشد، شفافیت و ارزیابی عملکرد برای تربیت نیروی متخصص با هدف سوددهی و افزایش حق بیمه تولیدی را در دستور کار قرار داده و در این مسیر ثبات قدم و تلاشی مضاعف را شاهد هستیم.
نماد «ورازی» مربوط به این شرکت بیمه ای در صنعت بیمه وصندوق بازنشستگی به جزتامین اجتماعی فعال است و در بازار پایه زرد فرابورس ثبت نماد شده است. ورازی جزو شرکت های متوسط بازار سرمایه می باشد که از لحاظ ارزش شرکت در رتبه 11 گروه خودش و در رتبه 253 کل بازار قرار دارد. ورزای از نظر تحلیلگران بازار سرمایه همچنان دارای ارزش ذاتی خوبی برای خرید است که نسبت‌های قیمت به فروش آن بسیار خوب و جالب توجه برای سرمایه‌گذاران ارزیابی می‌شود.
بازدید و ارزیابی شعب در تحقق بودجه مصوب برای رسیدن به شاخص مطلوب و رسیدن به تمام اهداف از پیش تعیین شده شرکت در شش ماهه دوم سال از جمله اقدامات شرکت بیمه رازی توسط شخص مدیرعامل در آخرین ماه فصل تابستان بود که نشان از اهمیت ارائه خدمات بیمه‌ای به مشتریان بر مبنای حفظ مسئولیت اجتماعی این شرکت بیمه ای است. طبق بررسی ها، دکتر علی جباری مدیرعامل بیمه رازی در شهریور ماه ، هر سه روز یک بار ضمن بازدید مجازی از برخی شعب این شرکت به عمل آورد و عملکرد آن ها را ارزیابی کرد.
از دیگر نمونه‌های بارز طرح‌ها و اقدامات این شرکت بیمه‌ای در جهت استفاده حداکثری اقشار مختلف جامعه از پوشش‌های بیمه‌ای و با توجه به اینکه حدود ۱۲ میلیون موتورسیکلت در کشور وجود دارد که کمتر از ۲ میلیون دستگاه دارای بیمه شخص ثالث است، شرکت بیمه رازی در راستای فعالیت‌های مبتنی بر مسئولیت اجتماعی، با پیشنهاد صندوق تامین خسارت بدنی و بیمه مرکزی درباره اعمال بخشودگی جرایم دیرکرد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت و وسایل نقلیه کشاورزی و موافقت سیداحسان خاندوزی- وزیر اقتصاد، از تاریخ ۱۵ آبانماه سال جاری به مدت ۲۹ روز ( ۱۳ آذرماه) این بخشودگی را اجرایی کرد.
میزان رضایت و نفع مشتریان و سهامداران از جمله مواردی است که بسیار حائز اهمیت برای مدیران و طراحان برنامه‌ای «ورزای» است. بر این اساس در مرحله نخست کلیه مبالغ سود تضمینی وفق آئین نامه جاری به حساب کلیه مشتریان واریز گردید. لذا با احتساب سود مشارکت در منافع ، میانگین سود واریزی 5 ساله از سوی شرکت بیمه رازی بر اساس اخذ تاییده لازم از بیمه مرکزی جمهوری اسلامی جهت انتشار جداول قابل پیش بینی معادل 24/8 درصد بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه