بیمه ایران

با بیمه عمر ایران یک عمر بیشتر زندگی کنید

با بیمه عمر ایران یک عمر بیشتر زندگی کنید
کدخبر : 42700

بیمه ایران اولین، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت بیمه در ایران و تنها شرکت دولتی در زمینه بیمه است که سهام آن کاملا در اختیار دولت جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

به گزارش رصداقتصادی: بیمه ایران اولین، بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین شرکت بیمه در ایران و تنها شرکت دولتی در زمینه بیمه است که سهام آن کاملا در اختیار دولت جمهوری اسلامی ایران قرار دارد. این شرکت در تاریخ ۱۵ آبان سال ۱۳۱۴ به دست علی اکبر داور و به عنوان نخستین شرکت بیمه ایرانی آغاز به فعالیت کرده‌است. شرکت سهامی بیمه ایران با بیش از ۳۴ درصد سهم بازار بیمه کشور بزرگترین شرکت، بر اساس سهم بازار، نه تنها در صنعت بیمه که در کل نظام مالی جمهوری اسلامی ایران است. در نظام بانکی و در بازار سرمایه، هیچ شرکتی بیش از ۳۰ درصد سهم بازار را در اختیار ندارد. بیمه ایران با این شرایط، کل صنعت بیمه کشور را پشتیبانی می‌کند.این شرکت از سال ۱۳۹۰ به این سو همواره زیان‌ده بوده، به‌طوری که مجموع زیان انباشته شرکت در انتهای سال ۱۳۹۶ به مبلغ ۵ هزار و ۱۶۰ میلیارد تومان رسیده‌است.

فعالیت های بیمه ایران

بیمه ایران در کلیه رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی فعالیت می‌کند و با عرضه بیمه‌های تجاری و خانواده شامل بیمه‌های اتومبیل، اشخاص (عمر – حادثه – درمان)، آتش‌سوزی، باربری، مهندسی و مسئولیت بیش از ۵۰٪ سهم بیمه‌های بازرگانی کشور را دراختیاردارد. دربخش حمایت‌های ملی نیز اکثریت پروژه‌های بزرگ ملی نظیر نفت و گاز و پتروشیمی، هواپیمایی، سدسازی، نیروگاه‌ها و صنایع تحت پوشش بیمه ایران است که در مواقع لزوم خطرات بیمه‌شده خود را نزد بازارهای بین‌المللی بیمه اتکائی می‌کند. بیمه ایران با توجه به ظرفیت بالای ریسک‌پذیری خود، علاوه بر انجام بیمه‌های مستقیم، نسبت به پذیرش ریسک به صورت بیمه‌اتکایی قبولی از شرکت‌های بیمه داخلی و خارجی اقدام می‌کند.

بیمه عمر ایران چیست؟

شرکت بیمه ایران  فقط در سال 1399 حدود ۳۰ میلیون بیمه‌نامه عمر، ماشین و آتش‌سوزی و … صادر کرده است. یعنی 48 درصد از کل بازار بیمه کشور را دارد. بخش بزرگی از این بیمه‌نامه‌ها بیمه عمر بوده‌اند. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین بیمه عمر هستید و می‌خواهید شرایط بیمه عمر ایران را بررسی کنید در ادامه با ما همراه شوید تا طرح‌‌های مختلف بیمه عمر ایران و شرایط و پوشش‌های هرکدام را کامل بررسی کنیم.

شرکت بیمه ایران طرح‌های بیمه عمر متفاونی را ارائه می‌کند. مهم‌ترین و شناخته‌شده‌ترین انواع بیمه عمر ایران عبارتند از:

بیمه عمر مان ایران

بیمه جامع زندگی

بیمه عمر و بازنشستگی ایران

بیمه ازدواج جوانان ایران

بیمه زنان خانه دار بیمه ایران

بیمه عمر مان ایران

بیمه عمر مان درواقع کامل‌ترین محصولات بیمه عمر شرکت بیمه ایران محسوب می‌شود و از همه طرح‌ها پرفروش‌تر است. بیمه عمر مان خودش انواع مختلفی دارد. مثلا بیمه آتیه فرزندان، بیمه ازدواج و بیمه زنان خان‌‌‌دار. بیمه عمر مان نسبت به سایر طرح‌های دیگر، پوشش‌های کامل‌تری دارد. میزان سرمایه فوت  این بیمه‌نامه ۵ تا ۳۵ برابر حق بیمه پرداختی سالانه است. اگر هم خدای نکرده بیمه‌شده به‌دلیل حادثه فوت کند ۵ تا ۱۴۰برابر حق بیمه سالیانه‌ای که پرداخت کرده است به‌عنوان سرمایه فوت درکنار اندوخته بیمه‌نامه به ذینفعان بیمه‌نامه پرداخت می‌شود.

بیمه جامع زندگی

بیمه جامع زندگی هم یکی از انواع بیمه‌های عمر شرکت بیمه ایران است. این طرح سال‌های یکی از پرطرفدارترین انواع بیمه‌های عمر ایران بوده است. منتها با توجه به ویژگی‌ها و امکانات بیمه عمر مان این بیمه دیگر ارائه نمی‌شود.

بیمه عمر و بازنشستگی ایران

یکی دیگر از تازه‌ترین طرح‌های بیمه عمر و زندگی ایران؛ بیمه عمر و بازنشستگی است. همان‌طور که از اسم این بیمه‌نامه هم مشخص است، هدف آن پوشش‌های درمانی و بیمه‌ای حداکثری و همین‌طور یک  سرمایه‌گذاری بلندمدت برای بازنشسته‌ها و خانواده‌هایشان است. اگر هم مدت بیمه‌نامه تمام شود یا خدای نکرده بیمه‌شده فوت کند، سرمایه اندوخته بیمه‌نامه به همسر و فرزندان او تعلق می‌گیرد. این بیمه‌نامه یک راه امن برای فراهم کردن آسودگی و رفاه خانواده‌‌ و تامین هزینه‌های تحصیل، ازدواج و … فرزندان است. مخصوصا برای روزهایی که دیگر خودمان دیگر در کنار عزیزانمان نیستیم.

بیمه ازدواج جوانان ایران

این روزها حرف از ازدواج آسان را زیاد می‌شنویم. ولی خرج و مخارج هزینه‌های یک جشن ساده برای ازدواج آنقدر بالا رفته که یک پس‌انداز درست‌وحسابی لازم دارد. برای همین هم بیمه ازدواج جوانان ایران به افرادی که می‌خواهند تشکیل خانواده بدهند، کمک می‌کند تا راحت‌‌تر از پس هزینه‌های ازدواج بربیایند. این بیمه هم درواقع یکی از انواع بیمه‌های عمر مان ایران است. تمام افراد از بدو تولد تا 35 سالگی می‌توانند بیمه ازدواج جوانان ایران را بخرند. مدت قرارداد این بیمه هم 5 سال است. البته به‌شرط اینکه سن بیمه‌شده تا آن زمان کمتر از 40 سال باشد. سرمایه فوت این بیمه نامه حداقل 10 میلیون ریال و حداکثر 200 میلیون ریال است.

بیمه زنان خانه دار بیمه ایران

کار خانه یک کار تمام‌وقت و شبانه‌روزی و بدون تعطیلی است. منتها زنان خانه‌دار نه درآمدی دارند و نه برای روزهایی که سن‌شان بالاتر می‌رود، بیمه می‌شوند. بیمه زنان خانه‌دار ایران به تمامی زن‌ها این امکان را می‌دهد تا از سن کم خودشان را بیمه کنند و برای روزهای بازنشستگی درآمد و مستمری ماهانه و پس‌اندازی قابل توجه داشته باشند. خبر خوب اینکه همه زن‌ها با هر میزان از درآمد می‌توانند بیمه زنان خانه‌دار ایران را بخرند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه