با توجه به نوآوری شرکت بیمه ما در استفاده از فناوری مشخص شد

فرابیمه؛ تسهیلاتی آسان برای خرید انواع بیمه‌نامه‌

فرابیمه؛ تسهیلاتی آسان برای خرید انواع بیمه‌نامه‌
کدخبر : 55041

شرکت «بیمه ما» با یک نوآوری خلاقانه برای دریافت آسان تسهیلات در سریع‌ترین زمان ممکن برای تامین و حمایت مالی برای خرید انواع بیمه‌نامه در قالب یک تفاهم‌نامه با بانک ملت اقدام به راه اندازی سامانه «فرابیمه» کرده است. در اینجا با معرفی این طرح به چگونگی بهره‌برداری از امکانات این سامانه می‌پردازیم.

اصغر قلباربند-خبرنگار رصد اقتصادی؛ از آنجایی که توسعه صنعت بیمه، نیازمند نوآوری در بستر دیجیتال و فناوری اطلاعات است، سامانه فرابیمه شرکت «بیمه ما» به عنوان یک پلتفرم فروش آنلاین، ضمن فراهم کردن امکان تخصیص تسهیلات بانکی، به عنوان یک اهرم مالی برای خرید بیمه نامه ، گام مهم و موثر برای توسعه یافتگی در حوزه دیجیتال برداشته است.

اهمیت این طرح شرکت بیمه ما از این جهت می‌باشد که این شرکت در راستای مشتری‌مداری و مسئولیت اجتماعی خود، رفع نگرانی بیمه‌شدگان را در چگونگی تامین بودجه خرید بیمه‌نامه‌ها مدنظر قرار داده و در کنار این مهم توانسته گامی موثر و جالب را در استفاده از فناوری مورد استفاده صنعت بیمه بردارد. اقدامی هوشمندانه و درخور توجه که علاوه بر انتفاع مشتریان، سهولت و سادگی را نیز در بر دارد.

«فرابیمه» یک سامانه هوشمند است که با ارائه خدمات الکترونیک آنلاین و فوری، خیلی ساده و راحت امکان دریافت وام از بانک ملت برای خرید انواع بیمه نامه را فراهم می‌کند.

به گفته مدیرعامل شرکت بیمه «ما»؛ طرح فرابیمه ما به عنوان یک طرح ملی برای خدمت رسانی و ارتقای رفاه عمومی در کشور است که در جدیدترین همکاری مشترک بیمه «ما» و بانک ملت در قالب ارائه تسهیلات بانکی انجام گرفته است. در این پلتفرم بدون نیاز به چک و ضامن و یا مراجعه حضوری به شعب بانکی، در کمتر از ۴۸ ساعت، وام به حساب بیمه‌نامه بیمه گذاران واریز می شود.

در این راستا، مدیرعامل بیمه ما جلسات متعددی را با نمایندگان و مدیران شعب به منظور آموزش نیروهای متخصص و آشنایی با سامانه «فرابیمه» برای بهره‌برداری آسان و سریع مشتریان برگزار می‌کند.

در نخستین گام در سامانه فرابیمه ما، بر روی صدور بیمه‌نامه های زندگی و سرمایه گذاری تمرکز شده، با این اعتقاد که با توجه به کارکرد نامطلوب رشته های بیمه ای در صورت های مالی شرکت ها، نیاز به توسعه یافتگی در صنعت بیمه به عنوان یک واسطه مالی، از طریق بیمه زندگی و سرمایه گذاری ضروری و لازم هست.

این تسهیلات ظرف ۴۸ ساعت پس از درخواست قطعی متقاضی در سامانه فرابیمه، واریز و براساس آن طرح های متنوعی از بیمه عمر و سرمایه گذاری با پوشش های به مراتب بیشتر و به صرفه تری نسبت به بیمه نامه های قبل صادر می‌گردد. این پوشش های بیمه ای، مناسب همه اقشار و سطوح جامعه با هر میزان درآمد خواهد بود و دارندگان آن تا ۳۰ سال پوشش بیمه زندگی و سرمایه گذاری خواهند داشت.

گفتنی است؛ بیمه ما در تلاش برای بهبود رتبه خود در بازار بیمه است و دستکم در بین ۲۳ شرکت منتخب بیمه‌ای در آخرین رنکینگ شرکت‌های بیمه‌ای از حیث درآمد حق بیمه تولیدی ناخالص براساس بررسی‌های صورت گرفته از صورت‌های مالی و حساب سود و زیان نیمه نخست سال ۱۴۰۱،  موفق شده که جایگاه خود در شاخص درآمد حق بیمه ناخالص را از ۱.۵ درصد به ۲ درصد بهبود ببخشد و درآمد حق بیمه ناخالص این شرکت در نیمه نخست امسال در مقایسه با نیمه نخست سال گذشته ۱۳۰ درصد رشد کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه