توانمندسازی شبکه فروش برای رسیدن به آینده‌ای درخشان توسط بیمه دی

توانمندسازی شبکه فروش برای رسیدن به آینده‌ای درخشان توسط بیمه دی
کدخبر : 57944

شرکت بیمه دی برای نیل به اهداف سال جاری خود که همانا کسب درآمد بیشتر و رضایت حداکثری مشتریان می‌باشد قصد دارد از طریق ارائه خدمات و پوشش‌های فناورمحور به تقویت شبکه فروش خود پردازد که نقشی اساسی را در افزایش سهم بازار و مسیر توسعه صنعت بیمه ایفا می‌کنند.

زهرا قلباربند-خبرنگار رصد اقتصادی؛ شرکت بیمه دی برای رسیدن به آینده‌ای درخشان و دستیابی به اهداف سال جاری خود، برنامه‌هایی را برای توانمندسازی و تقویت شبکه فروش خود در نظر گرفته است. این شبکه فروش نقش مهمی در افزایش سهم بازار و توسعه صنعت بیمه دارد. برای این منظور، شرکت بیمه دی در سال جاری برنامه‌هایی را به عنوان قسمتی از استراتژی خود اجرا خواهد کرد. این برنامه‌ها عبارت‌اند از تقویت سودآوری پایدار، تکریم مشتریان، تحول دیجیتال، توجه به سلامت الکترونیک، افزایش کارآیی و بهره‌وری و توسعه فرهنگ بیمه.

بیمه دی با رعایت برنامه های عملیاتی، پایش عملکرد و بهبود فرآیندها، این شرکت توانست سود بیشتری نسبت به کل سود سال گذشته کسب کند. دی، در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲، با پیشرفت خود در بخش بیمه گری و سرمایه گذاری، عملکرد بسیار برتری نسبت به سال گذشته ثبت کرد که نشان از بهبود عملکرد شبکه فروش دارد. در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۲، سود حاصل از فعالیت های شرکت بیمه دی بالغ بر ۳.۳۱۰ میلیارد ریال بوده است که این مبلغ بیشتر از سود کل سال ۱۴۰۱ بوده و نشان دهنده یک سال موفق برای شرکت است.

شبکه فروش در شرکت‌های بیمه نقش بسیار مهمی در اجرای برنامه‌ها و رسیدن به اهداف دارد. این شبکه باعث افزایش فروش بیمه‌نامه‌ها و ارتقای کیفیت و تجربه مشتریان می‌شود. از این رو، مدیران شرکت‌های بیمه نیاز دارند که شبکه فروش را راهبری کنند و از نمایندگان حمایت کنند و آن‌ها را توانمندسازی کنند تا بتوانند به خوبی از وظایف خود عمل کنند.

در این راستا، شرکت‌های بیمه معمولاً برنامه‌هایی را برای حمایت و توانمندسازی نمایندگان خود طراحی می‌کنند. این برنامه‌ها شامل ارائه وام‌های ضروری، سهام ترجیحی، وام برای خرید و تجهیز دفتر نمایندگی، کمک هزینه‌ی تابلو، کمک هزینه‌ی تبلیغات، تخفیف بیمه نامه شخص ثالث و هدایای مناسبتی می‌شود. این تسهیلات براساس عملکرد و درجه نماینده‌ها اعطا می‌شود و برای بهبود مستمر مورد بازبینی و اصلاح قرار می‌گیرد.

مدیران بیمه اهمیت حمایت و توانمندسازی نمایندگان را در تحقق اهداف بیمه و رضایت مشتریان بسیار می‌دانند. بنابراین، شرکت بیمه دی همواره در حال بررسی و بهبود مدل تسهیلات و پشتیبانی از نمایندگان خود می‌باشد.

به همین منظور، شرکت بیمه دی توانمندسازی و توجه به شبکه فروش را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت فعال در صنعت بیمه در راستای ایجاد انگیزه برای نمایندگان، بسته حمایتی از شبکه فروش را مصوب کرده است که در آن مواردی از جمله پرداخت وام، سهام ترجیحی و تخفیفات صدور بیمه‌‌‌نامه برای نمایندگان دیده شده است.

گفتنی است؛ در حال حاضر بیمه دی یکی از بزرگترین پروژه‌های درمان تکمیلی در کشور را هدایت و راهبری می‌کند. از میان شرکت‌های بیمه‌ای به دلیل دارابودن سطح توانگری مالی و پذیرش آنلاین مراکز درمانی، بیمه دی دارای بهترین شرایط از منظر رضایتمندی جامعه را دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه