پوشش‌های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد

پوشش‌های بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد
کدخبر : 58822

بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد با توجه به مزایای خاص خود، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین انواع بیمه عمر در صنعت بیمه کشور شناخته می‌شود. این بیمه نامه امکان استفاده از پوشش های متنوعی را در کنار مزایای خود فراهم می‌کند. بر اساس گزارش بیمه مرکزی از رتبه‌بندی شرکت‌های بیمه، بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد با قرار گرفتن در سطح توانگری یک، توانسته در ارائه خدمات بیمه ای سطح رضایت بالایی را در بین بیمه گذاران خود داشته باشد که این یکی از امتیازهای مثبت در انتخاب این بیمه‌نامه است.

دانیال بهرامی-خبرنگار رصد اقتصادی؛ پوشش‌های بیمه عمر و تامین آتیه در بیمه پاسارگاد شامل یک پوشش اصلی و چهار پوشش اختیاری است. پوشش اصلی در قرارداد بیمه عمر و تامین آتیه، پوشش فوت به هر علت می‌باشد. در این پوشش، تا سقف ۱ میلیارد تومان خطر فوت بیمه شده تحت پوشش قرار می‌گیرد.  در ادامه می خواهیم به بررسی پوشش های اختیاری (به انتخاب مشتری) این بیمه نامه بپردازیم.

1- پوشش حوادث: این پوشش شامل هزینه‌های پزشکی حادثه، نقص عضو ناشی از حادثه و فوت ناشی از حادثه می‌شود. هزینه‌های پزشکی حادثه شامل هزینه‌های درمانی شخصی است که بیمه شده متحمل میشود و شرکت بیمه پاسارگاد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در هر سال بیمه‌ای هزینه‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهد. پوشش نقص عضو ناشی از حادثه به میزان درصد نقص، غرامتی را به بیمه شده پرداخت می‌کند. همچنین، بیمه پاسارگاد در صورت فوت ناشی از حادثه، جبرانی تا سقف ۲ میلیارد تومان برای وراث بیمه نامه ارائه می‌دهد.

2- پوشش از کارافتادگی کامل و دائم: این پوشش برای اشخاصی که شاغل هستند می‌باشد و در صورتی که به علت بیماری یا حادثه از کار افتاده کامل و دائم شوند، بیمه پاسارگاد حق بیمه را تا پایان قرارداد معاف کرده و همچنین تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به عنوان غرامت پرداخت می‌کند.

3- پوشش بیماری‌های خاص: این پوشش برای بیمه شده‌هایی در بازه سنی ۳ تا ۶۰ سال قابل انتخاب است. بیمه پاسارگاد در صورت بروز بیماری‌های خاص مانند سکته قلبی، سکته مغزی، انواع سرطان‌ها، جراحی تعویض یا ترمیم عروق کرونر قلب و پیوند اعضای اصلی و حیاتی بدن، تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان برای غرامت پرداخت می‌کند.

4- پوشش آتش سوزی منزل مسکونی: بیمه پاسارگاد تنها شرکتی است که در بیمه عمر و تامین آتیه، پوشش آتش سوزی منزل مسکونی را ارائه می‌دهد. این پوشش شامل خطراتی همچون آتش سوزی، صاعقه، انفجار، زلزله و اتشفشان می‌باشد و تا سقف ۴۰۰ میلیون تومان در سال اول (با افزایش تا سقف ۸۰۰ میلیون تومان از سال دوم به بعد) تحت پوشش قرار می‌گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه