صدور آنلاین بیمه کرونا در وب اپلیکیشن سرمد

صدور آنلاین بیمه کرونا در وب اپلیکیشن سرمد
کدخبر : 9003

«بیمه کرونای سرمد» از ابتکارهای ویژه بیمه سرمد است که با توجه به نیاز روز جامعه و با تکیه به تخصص در امور بیمه برای رفع دل‌نگرانی‌های مردم در رابطه با هزینه‌های درمانی بیماری کرونا ایجاد شده است.

به گزارش رصداقتصادی  به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، این روزها همه ما دست به عصا هستیم و برای حضور در محل کار و یا خرید، جوانب احتیاط را رعایت می‌کنیم. توصیه‌های پزشکان درباره استفاده از ماسک و دستکش، نکاتی است که مدام تکرار می‌شود تا مبادا فراموشمان شود. به خصوص همراه داشتن مواد ضدعفونی کننده دست در روزهای کرونایی از هر چیزی واجب‌تر است.

 

اما با کاهش اندک تعداد مبتلایان به کرونا در ایران، برخی افراد رعایت نکات بهداشتی را کنار گذاشته‌اند و این زنگ خطری برای ما است که برای کار، خرید و یا هر مورد ضروری دیگری از خانه بیرون می‌رویم. چرا که در مواجهه با افرادی که به کرونا مبتلا هستند، استفاده از ماسک هم ما را صد درصد مصون نمی‌کند و خطر انتقال ویروس کووید-19 وجود دارد.
 
برای همین همه باید دست به عصا باشیم و خود را همه جوره در برابرش مسلح کنیم و در کنار احتیاط و رعایت نکات بهداشتی، برای احتمال ابتلا به کرونا هم فکری کنیم.
 
درمان کرونا، چندان کم‌هزینه نیست و در طول دوره بیماری که شاید طولانی هم باشد، باید به فکر هزینه‌های دارویی و درمانی باشیم. اگر بیمه‎های تکمیلی و یا حتی بیمه درمانی ندارید، نگران هزینه‎های درمانی بیماری کرونا نباشید. با خرید «بیمه کرونا» خیالتان را بابت هزینه‌های ابتلای احتمالی به بیماری کووید-19 آسوده باشد.
 
 
با پرداخت هزینه‌ای اندک و خرید «بیمه کرونای سرمد»، دیگر نگرانی درباره هزینه‌های درمانی نخواهید داشت.
لازم نیست برای خرید «بیمه کرونای سرمد» از خانه خارج شوید. درخانه بمانید و با استفاده از وب اپلیکیشن سرمد این بیمه را به صورت آنلاین برای خود و اعضای خانواده‌تان خریداری کنید و تحت پوشش «بیمه کرونای سرمد» قرار بگیرید.
 
 
هم‌چنین شما می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن صاپ (اپلیکیشن بانک صادرات) اقدام به خرید بیمه کرونای سرمد کنید.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه