راز بزرگ مرگ ریحانه عامری فاش شد + ویدیو مدلینگ

راز بزرگ مرگ ریحانه عامری فاش شد + ویدیو مدلینگ
کدخبر : 10375

ریحانه عامری دختر توسط پدرش در کرمان با ضربات تبر کشته شد مدل لباس عروس بود و پدر دختر 22 ساله کرمانی از این رفتارها ناراحت بود.

ریحانه عامری توسط پدرش به قتل رسید . ریحانه عامری توسط پدرش با تبر به قتل رسید . در این بسته خبری به علت قتل ریحانه عامری می پردازیم :  دختر 22 ساله کرمانی به نام ریحانه عامری با سرنوشتی شبیه به رومینا اشرفی و در قتل ناموسی توسط پدرش با ضربات تبر به قتل رسید.

 
 
 
 

ریحانه عامری در لباس عروس

 

جهت مشاهده فیلم های جنجالی ریحانه عامری اینجا کلیک کنید .... 

 

ماجرای قتل ریحانه عامری در کرمان

 روز دوشنبه 26 خرداد ماه رفتن خواهر ریحانه عامری  به خانه پدری اش در کرمان کافی بود تا راز قتل دختر 22 ساله کرمانی فاش شود.

 

 

خبرداغ : فیلم خصوصی ریحانه عامری و عشقش لورفت + فیلم و عکس دیده نشده

 

هیچ کس در خانه نبود که خواهرش با وضعیت نامرتب قالی ها مواجه شد و وقتی پدر آشفته به خانه برگشت وسریع خارج شد مادر ریحانه عامری از مرکز تعویض پلاک برگشت و حرفی زد که گره قتل فجیع را فاش کرد.

 

خواهر ریحانه عامری در انتظار اهالی خانه بود که پدرش با چهره ای آشفته و لباس های بهم ریخته وارد خانه شد و بدون اینکه حرفی بزند به اتاقش رفت و دوباره از خانه خارج شد.

 

مادر گفت شب گذشته ریحانه ساعت 23:30 به خانه بازگشت و پدرش با او جروبحث کرد و ریحانه به اتاقش رفت و پدرش تهدید کرد که یک روز ریحانه را می کشد.

 

همین نگرانی باعث شد خواهر دختر 22 ساله کرمانی داخل اتاق ریحانه عامری برود و زیر لباس های به هم ریخته خانه با خون روبرو شود.

 

 

راز قتل ریحانه عامری توسط پدرش فاش شد

پلیس خیلی زود پدر ریحانه عامری را بازداشت کرد و اعتراف به قتل دختر 22 ساله کرمانی با تبر کرد.او در بیابان های روستای اختیار آباد بدست به این قتل زده بود.

 

پدر ریحانه عامری که مثل رومینا اشرفی دختر 13 ساله تالشی توسط پدرش به قتل رسیده است و مثل فاطمه برحی دختر آبادانی قربانی قتل ناموسی شده است گفت: ریحانه سرکش بود مدام فیلم های مدلینگ و ... در فضای مجازی انتشار می یافت گفته بودم او را به قتل می رسانم تا اینکه دیشب دیر آمد و تصمیمم قطعی شد.

 

منبع : رکنا 

 

تکمیلی // 

پلیس کرمان: خبر قتل دختر کرمانی با تبر صحت ندارد؛ قتل با میله آهنی بود! 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان:

۲۶خردادماه اختلاف خانوادگی پدر و دختر و عصبانیت پدر موجب قتل دختر جوان شد.

در این حادثه، میله آهنی که توسط پدر و در عصبانیت پرتاب می شود با سر دختر برخورد کرده و موجب مرگ وی می شود/ ایرنا

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه