راز اصلی سلاخی ریحانه عامری فاش شد + فیلم و عکس خصوصی

راز اصلی سلاخی ریحانه عامری فاش شد + فیلم و عکس خصوصی
کدخبر : 10390

ریحانه عامری دختر 22 ساله کرمانی که توسط پدرش با ضربات تبر کشته شد مدل اینستاگرامی بود و عکس های زیادی از او انتشار یافته است.

ریحانه عامری دختر 22 ساله کرمانی است که پدرش او را کشت . ریحانه عامری توسط پدرش با میله به قتل رسید . ریحانه عامری به خاطر فعالیت های مدلینگ پدرش را عصبی کرده بود . در این بسته خبری به زوایای پنهان قتل ریحانه عامری می پردازیم :      

 

خبرداغ : علت اصلی قتل ریحانه عامری دوست پسرش بود + فیلم و عکس دیده نشده

 

 

عکس اینستاگرام ریحانه عامری / این عکس ها او را به دردسر انداخت + عکس و فیلم

 
 
 

روز دوشنبه 26 خردادماه  ریحانه عامری  توسط پدرش در کرمان به قتل رسید.پدر  ریحانه کرمان  3 سال ذپیش هم با شکستن دست و پای  دختر 22 ساله کرمانی  می خواست او را به قتل برساند که خواهرش  ریحانه  او را نجات داد و خالا در غیاب مادر و خواهر چون شب قبل  ریحانه  دیر وقت به خانه آمده بود پدر بار دیگر تصمیم به قتل گرفت و با  تبر   ریحانه  را به قتل رساند.

 

خبر فوری : حکم اعدام پدر ریحانه عامری صادر شد ؟ + فیلم و عکس تکان دهنده

 
 
 
 

عکس ریحانه عامری در لباس ورزشی

 

سرنوشت ریحانه عامری دختر 22 ساله کرمانی شباهت زیادی با سرنوش رومینا اشرفی و فاطمه برحی دارد که همگی با دلایل و روش های مشابهی به قتل رسیده اند

 

 

پلیس کرمان در خانه ریحانه عامری

مادر و خواهر ریحانه عامری  با دیدن این صحنه هولناک با پلیس تماس می گیرند و خیلی زود تیم های پلیسی در محل حاضر می شوند و در تحقیقات ابتدایی مشخص می شود مسیر خون تا کنار خودرو رفته است و فرضیه قتل پیش روی ماموران قرار گرفت.

 

نبود یکی از تبرهای  پدر ریحانه عامری  فرضیه قتل این دختر 22 ساله با تبر را پررنگ تر می کند و ماموران موبایل پدر ریحانه عامری را ردیابی می کنند و مشخص می شود وی در بیابان های  روستای اختیار آباد  بوده که در همین حین پدر وارد خانه می شود.

 

سکوت پدر ریحانه عامری به قتل دخترش

پدر ریحانه عامری وقتی وارد خانه شد، سراسیمه بود و سکوت کرده بود، پلیس و مردم به دنبال سرنخی از ریحانه عامری بودند و این در حالی بود که صندوق عقب خودروی پدر ریحانه عامری و پلاک خودرویش خون آلود بود.

 

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه ساعت 11 شامگاه دوشنبه  پدر ریحانه عامری  سکوتش را شکست و ادعا کرد دخترش را با ضربات تبر به قتل رسانده و او را به بیابان های روستای اختیارآباد در اطراف کرمان منتقل کرده است.

 

 

عکس ریحانه عامری در لباس ورزش

 

مرگ ریحانه به خاطر خونریزی زیاد

پدر ریحانه عامری به قتل دخترش اعتراف کرد و مادر ریحانه با شنیدن این خبر حالش بد شد و به بیمارستان منتقل شد و ماموران وقتی به بیابان های اطراف روستای اختیار آباد رفتند با جسد خونین این دختر 22 ساله که با تبر به قتل رسیده بود روبرو شدند.

گفته می شود ریحانه تا ساعت 21 زنده بوده و به خاطر خونریزی زیاد به کام مرگ فرو رفته است.

 

پلیس کرمان چه گفت؟

معاونت اجتماعی پلیس  کرمان  در خصوص پرونده  ریحانه عامری  با تایید قتل وی اعلام کرد که تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد و جزئیات آن در صورت دستور مقام قضایی اعلام خواهد شد.

پس از گذشت ساعاتی از انتشار گسترده خبر  قتل ریحانه عامری  پلیس به یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد قتل  ریحانه عامری  با  تبر  نبوده و با ضربات میله آهنی بوده است و تحقیقات در حال انجام است.

قتل رومینا اشرفی و فاطمه برحی شباهت زیادی به قتل ریحانه عامری دارد.

 

منبع : رکنا 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه