اعتراف تکان دهنده پدر ریحانه عامری لحظه جان دادن دخترش + فیلم دیده نشده

اعتراف تکان دهنده پدر ریحانه عامری لحظه جان دادن دخترش + فیلم دیده نشده
کدخبر : 10399

ریحانه عامری ، فاطمه برحی و رومینا اشرفی ، 3 دختری که قربانی غیرت مردان خانه شان شدند. 3 پرونده قتل ناموسی که توسط مهدی ابراهیمی سردبیر رکنا مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد.

ریحانه عامری دختر 22 ساله کرمانی است . ریحانه عامری توسط پدرش به قتل رسید . انگیزه قتل ریحانه عامری توسط پدرش هنوز نامشخص است . جزئیات دقیق قتل ریحانه عامری را در ادامه می خوانید : 

 

 

خبرداغ : علت اصلی قتل ریحانه عامری دوست پسرش بود + فیلم و عکس دیده نشده

 

 

ریحانه عامری / اعتراف پدر به تماشای لحظه به لحظه جان دادن ریحانه عامری + فیلم و عکس

 
 
 

  ریحانه عامری   دختر 22 ساله کرمانی  دوشنبه 27 خرداد ماه توسط پدرش با میله به قتل رسید. همه اعضای خانواده  ریحانه عامری  می دانستند پدر از دست رفتارهای دخترش عصبانی است چرا که 3 سال پیش  ریحانه عامری  که  توسط پدرش  دست و پایش شکسته شده بود

 

 

خبر داغ و جنجالی : لایو عاشقانه ریحانه عامری با دوست پسرش لورفت + فیلم خصوصی

 

 

توسط خواهرش از مرگ نجات یافت و پدرش مانند پدر رومینا اشرفی  دختر 13 ساله تالشی  همیشه می گفت که روزی ریحانه عامری را به قتل می رساند.

 
 

عکس قتل رومینا

 

و البته آخرین بار وقتی  ریحانه عامری  یکشنبه شب دیر وقت به خانه پدرش رفت طبق اعتراف مرد کرمانی تصمیم او برای قتل جدی شده بود و روز دوشنبه او را در اتاق خواب با ضربه میله به قتل رساند و جنازه ریحانه کرمان را به بیابان های نزدیک کرمان برد  ریحانه عامری  تا ساعت 11 شب زنده بود و پدر ریحانه مدام به او سر می زد اما متهم با اورژانس تماس نمی گیرد تا اینکه  ریحانه عامری   دختر 22 ساله کرمانی  بخاطر خونریزی شدید تسلیم مرگ شد.

 

خبر فوری : حکم اعدام پدر ریحانه عامری صادر شد ؟ + فیلم و عکس تکان دهنده

 

 

 

همزمان با این قتل  فاطمه برحی  در  آبادان  نیز قربانی  قتل ناموسی  شد و پسرعمویش که شوهر او است با توجه به فرار او  تصمیم به قتل  زن آبادانی  گرفت و سر او را برید.

 

فاطمه برحی به دست پسر عمویش کشته شد

 

منبع : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه