هدف مسیح علی نژاد از نشانه گرفتن حجاب چیست؟+ویدئو

هدف مسیح علی نژاد از نشانه گرفتن حجاب چیست؟+ویدئو
کدخبر : 10984

ویدئوی کوتاهی از چرایی اصرار معصی علینژاد به حذف حجاب در جمهوری اسلامی ایران را در این خبر مشاهده کنید.

«معصومه علی‌نژاد قمی» معروف به « مسیح علی‌نژاد » در بیستم شهریور ماه، سال 1355 در قمی‌کلای بابل متولد شد. مسیح علی نژاد فرزند پنجم خانواده است و دو برادر و دو خواهر دیگر دارد. پدرش کشاورز و دستفروش و مادرش خیاط بوده است.مسیح علی نژاد دو بار ازدواج کرده است در اولین ازدواج خود گفته میشود دلیل این جدایی فعالیت هایی بوده که از طرف مسیح علینژاد در مطبوعات و رسانه ها صورت میگرفته است و در نهایت از همسرش جدا شده‌ که از این ازدواج یک فرزند پسر به نام پویان دارد ولی در سپتامبر سال ۲۰۱۴ با کامبیز فروهر خبرنگار ارشد بلومبرگ ازدواج کرد و در حال حاضر ساکن نیویورک است.

 

 

سوابق کاری:

علینژاد خبرنگاری را از سال 1378 با روزنامه‌ی «همبستگی» آغاز کرد و بعد از آن خبرنگار پارلمانی خبرگزاری «ایلنا» در مجلس ششم بود. او همچنین در روزنامه‌های شرق، بهار، هم‌میهن و اعتماد ملی هم فعالیت داشته است. علی‌نژاد در مجلس شورای اسلامی ششم و هفتم خبرنگار پارلمانی بود. او در سال ۲۰۰۵ پرداخت عیدی ده میلیون ریالی به نمایندگان مجلس را در خبرگزاری ایلنا افشا کرد که جنجال بسیار آفرید و موجب اخراج وی از مجلس شد. 

 

 

فعالیت های مجازی:

مسیح علی‌نژاد در اردیبهشت ۱۳۹۳ شمسی صفحه ی آزادی یواشکی زنان در ایران را در فیس‌بوک راه‌اندازی کرد که در آن زنان ایرانی عکس‌هایی از خودشان را منتشر کرده و درباره ی تجربه‌هایشان از نبود آزادی پوشش برای زنان ایرانی و آرزوها و خواسته‌هایشان در این مورد حرف می‌زنند. این صفحه بیش از ۱ میلیون دنبال‌کننده دارد

 

 

کمپین چهارشنبه های سفید:

مسیح علینژاد در برنامه ای به اسم تبلت در شبکه ماهواره ای VOA یا صدای آمریکا همچنین کمپین های دیگری به راه انداخت که در آن از زنانی که در ایران زندگی میکنند میخواست که در روزهای چهارشنبه با شال یا روسری سفید بیرون بیان و یا در مواجهه با افرادی که نهی از منکر میکنند گوشی هاشون و دربیارن و ازشون فیلم بگیرند تا در دنیای مجازی و شبکه های ماهواره ای پخش شود. 

 

 

اعلام برائت خانواده مسیح علینژاد:

 

سال ها بود شنیده می شد که خانواده علی نژاد انقلابی هستند و از اقدامات ساختارشکن وی به شدت گله مندند. خانواده علینژاد اعلام کردند که ده سال در مقابل ایشان سکوت کردیم اما هنگامی که دیدیم در مقابل رهبری ایستاده اند دیگر تحملش را نداشتیم و از داشتن او اعلام برائت کردیم.

 

برای اولین بار خواهر وی در مراسم «دختران انقلاب» در سال 97 از «مسیح» اعلام برائت کرد.

 

 

Z4iR5

مسیح علینژاو و پسرش پویان

 

 

معصی علینژاد، فعال رسانه‌ای است که خودش را امروز دایه مهربان‌تر مادر زنان ایران در شبکه‌های انگلیسی‌زبان آن‌طرف  آبی کرده است؛ به اصطلاح گزارشگر و خبرنگاری که خودش را مدافع حقوق آزادی زنان می‌داند و سیبل هدفش روسری و چادر سر زنان مسلمان ایرانی است. اما چرا برای معصی علینژاد حجاب مسئله مهمی شده است؟! 

 

در واقع او به بهانه حذف حجاب، با دوستانش برنامه حذف جمهوری اسلامی را از ایران دارد و صرفا «حجاب» کلید واژه‌ای است که در ویدئوی زیر به طور کامل به آن پرداخته شده است. 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه