راز جنجالی خودکشی وحشتناک دنیا 18 ساله فاش شد + فیلم

راز جنجالی خودکشی وحشتناک دنیا 18 ساله فاش شد + فیلم
کدخبر : 11935

خودکشی دختر مریوانی حادثه تلخی بود که در فضای مجازی منتشر شد و جنجال زیادی به پا کرد. علت اصلی مرگ دنیا نوذری در هاله ای از ابهام است و فضای مجازی پدر دنیا نوذری و ازدواج اجباری را علت این خودکشی با قرص برنج می داند..

خودکشی عوامل فراوانی دارد . خودکشی از علل گوناگون ناشی می شود . انگیزه فرد برای خودکشی می تواند مسایل زیادی باشد . جزئیات یک خودکشی را در ادامه می خوانید : 

 

     

خبرداغ : عصرجدید | داور معروف عصرجدید مشکوک به کرونا + فیلم دیده نشده

 

 

گفتگوی اختصاصی با پدر دنیا نوذری که خودکشی کرده است / ابهام در مرگ دختر 18 ساله مریوانی ! + فیلم

 
 
 
 
 

دنیا نوذری  دختر 18 ساله مریوانی با خودکشی به زندگی خود پایان داد این خبر از دیشب شوک رسانه ای راه انداخت.

 

طاهر نوذری پدر د نیا نوذری  در گفتگوی اختصاصی با رکنا با  تکذیب خودکشی دخترش به علت مخالفت با ازدواج وی گفت: به دخترم گفتم دنیا جان هر زمان لب تر کنی برایت به خواستگاری می روم چرا باید همیشه پسران به خواستگاری بیایند حاضر بودم برای دخترم به خواستگاری بروم من وقتی می خواهم لباس یا کفشی خرید کنم ده ها  بازارچه را زیر پا می گذارم تا جنس مرغوبی بخرم و برای انتخاب همسر قطعا برای دخترم کم نمی گذاشتم.

 

خبرجنجالی : پوشش نامتعارف مهناز افشار بغل خواننده منشوری روی قایق لاکچری + عکس لورفته

 

 

پدر این دختر مریوانی در ادامه گفت: بین من و دنیا هیچ اختلافی وجود نداشت و اگر یکسال پیش بود شاید از دستم دلخور می شد دنیا مثل اسمش دنیای من بود جتی یک روز پیش از مرگش برایم 2 تا پیراهن خرید آنلاین کرده بود  هیچ مشکل اساسی با هم نداشتیم تا اینکه یک روز دنیا گفت دیگر قصد ازدواج ندارد و می خواهد درسش را ادامه دهد.

 

 

خودکشی تلخ دنیا نوذری دختر 18 ساله مریوانی

پدر دنیا درباره استرس های ناشی از آزمونی شبیه   کنکور  دخترش گفت: دنیا در آزمون شبهه  کنکور  نتیجه ای کسب نکرده بود و برای کنکور استرس زیادی را تحمل می کرد. من در طول زندگی ام هر کسی به کمک نیاز داشته دریغ نکرده ام و سعی کردم فرد خیری باشم و مانع  طلاق  بسیاری از زوج ها شده ام این حرف هایی که برخی می زنند درباره دخترم شایعه است من برای ازدواج دخترم مخالفتی نداشتم و متاسفانه دنیا با قرص برنج به زندگی خود پایان داد و این شایعاتی که درباره ازدواج دخترم بود را تکذیب می کنم . همیشه به دنیا می گفتم اگر برای ازدواج کسی را مد نظر دارد به من بگوید مشکل را حل می کنم حتی اگر آن فرد از لحاظ مالی توانمند نباشد کمکش می کنم در خانواده ما ازدواج های موفق بسیاری رقم خورده چون در راه ازدواج سهل گیر هستیم.

طاهر نوذری پدر دنیا اظهار کرد: این شایعاتی که در فضای مجازی پخش شده مبنی بر اینکه من به  خواستگار  دنیا دختر نداده ام را قبول ندارم این فرد چه کسی بود که نه پیام داده نه خواستگاری رسمی کرده است و حالا می گویند علت مرگ دنیا مخالفت من با ازدواج او با پسری بوده است.

 

دنیا نوذری با قرص برنج خودکشی کرد

این پدر داغدیده گفت: در  فضای مجازی  پخش شده که دنیا چند سال پیش هم سابقه  خودکشی  داشته و شاهرگش را زده است درست است دخترم روحیه حساسی داشت تصور می کرد ما دختر کوچیکتر را بیشتر دوست داریم بعدا فهمید اشتباه می کند من با وجود اینکه 2 دختر دارم ولی دنیا همه دنیایم بود. پلیس به ماجرای مرگ دخترم ورود کرده است و اکنون لپ تاپ دنیا دست پلیس فتا است تا علت اصلی خودکشی دنیا مشخص شود در این هفته در مریوان 3 نفر با قرص برنج خودکشی کرده اند باید عاملان تحریک آنها شناسایی شوند و افرادی که قرص برنج را به راحتی در اختیار نوجوانان و جوانان قرار می دهند نیز شناخته شوند.

 

پدر دنیا در پایان خاطر نشان کرد: باز هم می گویم این حرف هایی که در  فضای مجازی  منتشر شده مبنی بر اینکه دخترم به خاطر مخالفت من با خواستگاری و ازدواج اجباری خودکشی کرده است را رد می کنم .

 

 

منبع : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه