قسمت اخر سریال هم گناه لورفت + بازی جنجالی آیتک جاویدنژاد

قسمت اخر سریال هم گناه لورفت + بازی جنجالی آیتک جاویدنژاد
کدخبر : 12258

اگر سریال های ایرانی از جمله سریال های شبکه خانگی را مشاهده میکنید باید حتما سریال پر طرفدار هم گناه را مشاهده کرده باشید.

 سریال همگناه پر طرفدارترین سریال های شکه خانگی است.سریال همگناه طرفدارهای زیادی را به خود جذب کرده است.سریال همگناه با زیر گرفته شدنِ یک کارگر شهرداری شروع می‌شود و تا پایانِ قسمت هشتم، به اتفاقی که در این صحنه اُفتاده باز نمی‌گردد. سریال همگناه شخصیت‌ها متعددی دارد.سکانس لو رفته  سریال همگناه  را مشاهده کنید.

 

خبرداغ » رقص لورفته و نامتعارف سارا و نیکا + فیلم خصوصی

 

 
 
 

 

از این شیوه برایِ چرخش‌های داستانی دیگر نیز بهره برده شده است؛ در قسمت‌های بعدی نیز شکل روایت تغییر نمی‌کند و با جزئیات بیشتر به تک تک موضوعاتی بررسی می‌شود که در قسمت اول مطرح شده‌اند. با اینکه با توجه به قسمت اول به نظر می‌رسد با سریالی پلیسی با محوریت کشفِ یک باندِ جعل اسناد و اسکناس مواجه باشیم، اما از همان ابتدا این موضوع تبدیل به مسئله‌ای فرعی می‌شود تا خط داستانیِ اصلی یعنی گم شدن و پیدا شدنِ پیمان (پسرِ فریبرز، با بازیِ پدرام شریفی) در مرکزیت سریال قرار گیرد. سایر خطوط داستانی همواره با نسبتشان به این موضوع مطرح شده و گسترش می یابند تا پیدا شدنِ پیمان و شکل‌گیری مجدد رابطه‌ فریبرز و پیمان در کانون توجه بیننده باشد. این سریال دیدنی رو میتوانید در سایت پلی استپ دانلود فیلم تماشا کنید.

 
 

خبرداغ : واریز یارانه جدید به حساب مردم + مبلغ جدید یارانه

 

 
 

سریال همگناه

 

 

این سریال دیدنی جریان آرامی دارد؛ که تمامی قسمت های آن در سایت پلی استپ دانلود فیلم ترسناک منتشر شده است در ابتدا به نظر می‌رسد کُند بودن ایرادی باشد که باعث دل‌زدگی بیننده می‌شود اما روند شکل‌گیری داستان در هر قسمت، به خوبی نشان می‌دهد که «هم‌گناه» سریالی ست که هیچ عجله‌ای برای پیشبرد داستانش ندارد. به بیان دیگر، کُند بودن استراتژی روایی نویسندگان برای تعریف کردنِ داستانی است که شاخ و برگ فراوانی دارد و متکی به افشا شدنِ رازهایی است که مسیر داستان را تغییر می‌دهند. بدین ترتیب، «هم گناه» با آنکه می‌تواند به‌واسطه داستان معمایی و حرفه شخصیت اصلی‌اش ریتم سریال را سریع‌تر کُند یا حداقل صحنه‌های اکشن در دل داستان بگنجاند، با طمأنینه می‌کوشد خطوط داستانی گسترده‌اش را در کنار هم قرار دهد تا بیننده به آهستگی با گذشته غبارگرفته خانواده‌ای آشنا شود که با وجود زندگی کردن در یک خانه، رازهای بسیاری برای پنهان کردن از یکدیگر دارند.

 

 

سریال همگناه

 

سریال هم گناه سریالی پُربازیگر است و اصطلاحاً ویترینی جذاب دارد. طبیعی است که وقتی قرار باشد سریالی برای برقراریِ ارتباط گسترده با مخاطب ساخته شود، نقش‌هایی تکراری به بازیگران شناخته‌شده سپرده شوند؛ نقش‌هایی که با پس‌زمینه‌ ذهنیِ بیننده از این بازیگران مطابقت داشته باشد. اما در مورد نقش‌های فرعی، دست سازندگان بازتر است. سریال «هم گناه» از مجموعه‌ای از بازیگران در نقش‌های فرعی بهره می‌برد که شاید در نگاه اول آشنا نباشند اما بازی‌های قابل‌قبول و در بسیاری از لحظات حتی بهتر از بازیگران شناخته‌شده ارائه می‌دهند.

 

 

ساقی حاجی‌پور (بازیگر نقش هدیه) در صحنه‌ای که برای اولین بار به دیدنِ فرهاد (با بازیِ مهدی پاکدل) می‌رود، در نمایش موقعیت متزلزل و همزمان معصومیتِ شخصیتش به خوبی عمل می‌کند؛ یا مارال بنی‌آدم (بازیگر نقش سارا) در صحنه‌ای که در مقابلِ مهدکودک با حقیقتِ تلخ زندگی‌اش آشنا می‌شود، بازیِ در سکوتِ چشمگیری دارد. حتی می‌توان به ظرافت‌های بازیِ روشنک گرامی (بازیگر نقشِ نیکی) در صحنه‌ مواجهه با پیمان اشاره کرد. اما بهترین اجرا تا اینجای کار متعلق است به مرتضی زارع (در نقشِ ایوب، خواستگارِ هدیه) در نقشی کوتاه اما تأثیرگذار که در محیط کشتارگاه، حضوری خوف‌انگیز و قدرتمند دارد

 

 

سریال همگناه

 

 

رونده نمایش این سریال به شکلی رندانه داستانش را روی موضوعاتی هیجانی بنا کرده که پرداختن به هر یک از آن‌ها ممکن است موجب انحراف در هر سریالی شود؛ اما شکل ارائه‌ این موضوعات در سریال به‌گونه‌ای است که بیننده با هر گرایش و سلیقه‌ای بتواند از دیدن سریال لذت ببرد و با داستان همراه شود. سریال «هم گناه» فرض را بر این گذاشته که سریال قرار است در محیط و جمعی خانوادگی دیده شود.

 

 

از این‌رو هر وقت که خط داستانی به جایی می‌رسد که می‌بایست به موضوعی خاص اشاره شود، با پرده‌پوشی در دیالوگ‌ها و شکل ارائه‌ صحنه، سریال را همچنان مناسب دیدنِ در جمعی خانوادگی نگه می‌دارد. به‌طور مشخص در مورد رازِ سیما، علت حضورِ الناز (با بازی آیتک جاویدنژاد) در زندگی فریبرز و نسرین (با بازیِ افسانه چهره‌آزاد)، شکل رابطه‌ امین (با بازیِ احسان کرمی) و نیکی یا حتی شکل زندگیِ سامان؛ هرگونه اشاره‌ بیشتری به جزئیات یا انتخابِ نماهای حساب‌نشده، می‌توانست محتوای اخلاقی سریال را تحت تأثیر قرار دهد و با توجه به حساسیت‌های موجود بازه‌ی مخاطبِ سریال را کوچک کند.

 

 

اما سازندگان به شکل حساب‌شده‌ای با وجود نزدیک شدن به موضوعاتی که مطرح کردنِ آن‌ها بعید بوده، هم از موضوعاتی تازه برای ساخت سریالی در شبکه نمایش خانگی بهره برده‌اند و هم از محدوده‌ای که می‌بایست رعایت می‌کردند، خارج نشده‌اند.

 

 

سریال همگناه

 

تاکنون هشت قسمت از سریال «هم‌گناه» عرضه شده و تا اینجای کار، سازندگان نشان داده‌اند دوست دارند داستان گسترده‌شان را با ریتمی فکرشده پیش ببرند تا در بزنگاه‌ها بیننده را شوکه کنند. باید دید در ادامه، این راهبرد روایی شکل دیگری به خود می‌گیرد یا تا انتها ادامه داده خواهد شد. تا اینجای کار ولی جدای از خط داستانی و شکل ارائه‌ آن می‌توان به تک صحنه‌هایی اشاره کرد که هم با دقت و ذوق‌ورزی نوشته‌ شده‌اند و هم در اجرا به خوبی موفق می‌شوند حس و حال صحنه را به بیننده منتقل کنند. به‌عنوان‌مثال، نمای نقطه‌نظر لیلا وقتی برای اولین بار به بیمارستان می‌رود و پس از سال‌ها همسرش را می‌بیند. نمایی آرام که فریبرز را در قابِ شیشه‌ایِ درِ اتاق جای می‌دهد و آهسته پیش می‌رود تا به نمای دوتاییِ پدر و پسر برسد. خلاصه‌ای از آنچه از دست رفته؛ یا قرار است دوباره به‌دست بیاید.

 

پس از پایان این سریال اصلا نگران نباشید چون به زودی با دانلود سریال قورباغه می توانید زمان پر هیجان و استرس برای خود و خانوادتان رقم بزنید پس بی صبرانه منتظر این سریال زیبا به کارگردانی هومن سیدی و با بازی نوید محمد زاده باشید.

 

 

سریال همگناه

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه