جزئیات جدید از وام کرونایی رانندگان + فیلم

جزئیات جدید از وام کرونایی رانندگان + فیلم
کدخبر : 13737

شیوع ابتلا به کرونا مردم کشورهای جهان را به قرنطینه کشاند و اجازه خروج از خانه برایشان صادر نمی شد. ایران اما به جای قرنطینه محدودیت هایی را در دستور کار قرار داد که باعث بیکاری دوره ای برخی از جمله رانندگان برون شهری و درون شهری شد.

در همین وانفسا مقام معظم رهبری با دستور برداشت  یک میلیارد یورو  از  صندوق توسعه ملی  به کمک مردم شتافت تا مردم سختی کمتری مبارزه با کرونا تحمل کنند. بنا بر این شد از یک میلیارد یورو برداشتی از صندوق توسعه ملی علاوه بر حوزه بهداشت و درمان بخشی از مردم که در شرایط سختی به سر می بردند، نیز کمک شود.

 

با کاهش ۸۰ درصدی  سفرهای جاده ای  مردم، رانندگان  حمل و نقل عمومی برون شهری  و حتی  درون شهری  با  مشکلات معیشتی  روبرو شدند. در نهایت مقرر شد حدود ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات از سوی ستاد مقابله با کرونا برای این رانندگان و شرکت های حمل و نقل جاده‌ای در نظر گرفته شود تا خسارات ناشی از شیوع ویروس  کرونا  به گونه‌ای برای این  مشاغل  جبران شود.

 

 

با برخی از  رانندگان  تاکسی و اتوبوس های درون شهری همکلام شدیم تا ببینیم از این تسهیلات استفاده کردند یا خیر؟ برخی رانندگان اتوبوس و  تاکسی  از این تسهیلات استفاده کرده اند و برخی هم نه. دلایل آنها را برای استفاده نکردن  تسهیلات  دولتی کرونا ببنید و بشنوید. 

 

منبع : رکنا 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه