رقص جنجالی رییس جمهور در پارتی خیابانی + فیلم لورفته

رقص جنجالی رییس جمهور در پارتی خیابانی + فیلم لورفته
کدخبر : 14191

دونالد جی ترامپ (Donald J. Trump) چهاردهم ژوئن ۱۹۴۶ در بخش کویینز نیویورک به دنیا آمد. او یک آمریکایی تاجر، نویسنده، سرمایه‌گذار و مجری تلویزیون است.

ترامپ رییس جمهور امریکا است . ترامپ در امریکا محبوبیت زیادی ندارد . ترامپ فردی پرحاشیه در کارزار انتخاباتی امسال امریکا بوده است . مناظره او و بایدن نیز جنجال زیادی در امریکا به پا کرد . ویدیوی دیده نشده از رقص ترامپ برای طرفدارانش در یک گردهمایی انتخاباتی را در ادامه می بینید : 

 

خبرداغ : کشف حجاب داور عصرجدید غوغا به پا کرد + عکس دیده نشده
 

 

 

ترامپ

 

ترامپ که از چهره‌های معروف صنعت املاک و مستغلات در آمریکا است، رئیس هیئت مدیره و رئیس سازمان ترامپ و فرزند فرد ترامپ، ساختمان ساز ثروتمند است که شرکت او را از ۱۹۷۱ تاکنون در اختیار گرفته است.

 

او که دانش آموختهٔ مدرسه وارتون دانشگاه پنسیلوانیا است و مدرک کارشناسی در اقتصاد دارد کاندیداتوری خود را برای انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا به عنوان جمهوریخواه اعلام کرده است.

 

خبرداغ : عکس جعلی تشییع پیکر استاد شجریان لورفت + سند

 

او از اواخر ژوئیه ۲۰۱۵ به طور مستمر در صدر نظرسنجی‌های افکار عمومی برای نامزدی حزب جمهوریخواه قرار داشت.

 

او که نام ترامپ را بر روی محصولات فراوان و بر روی هتل‌ها و برج‌ها و کالاها و املاک فراوان زده است؛ عملا صاحب برند گرانقیمت ترامپ است.

 

فوربز در سال ۲۰۱۱، ارزش براند ترامپ را ۲۰۰ میلیون دلار تخمین زداما ترامپ این ارزش گذاری را قبول ندارد و می‌گوید برند او در حدود ۳ میلیارد دلار ارزش دارد.

 

دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ به عنوان نامزد حزب جمهوریخواه با هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات به رقابت پرداخت و در این انتخابات که روز سه شنبه ۸ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۸ آبان ۱۳۹۵) برگزار شد با کسب ۵۹۰۴۱۲۵۰ رای (چهل و هفت ونیم درصد آرا) و ۲۸۹ رای الکترال در مقابل ۵۹۱۷۷۳۰۳ رای(چهل و هفت وشش دهم درصد آرا)   ۲۱۸ رای الکترال رقیب خود، برای مدت چهارسال - که از ۲۰ ژانویه ۲۰۱۷‌ (اول بهمن ۱۳۹۵) آغاز می شود - به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا انتخاب شد.

 
 
 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • رضا
    0

    خوش بحالشون که اینقدر شادند و کشور آزادی دارند.

  • ناشناس
    0

    ،🤔

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه