فریبا نادری از ویلای لاکچری اش رونمایی کرد + فیلم لورفته

فریبا نادری از ویلای لاکچری اش رونمایی کرد + فیلم لورفته
کدخبر : 14268

ویدیوی دیده نشده از ویلای لوکس و لاکچری فریبا نادری را در این صفحه ببیند .

فریبا نادری بازیگر زن سینما و تلوزیون ایران است . فریبا نادری چند وقتی است با ویدیوهای جنجالی از خانه لاکچری اش حاشیه به پا کرده است . فریبا نادری در سریال ستایش هم درخشید . در ادامه ویدیوی دیده نشده از ویلای لاکچری فریبا نادری را در ادامه مشاهده می کنید . 

 


خبرمهم : ماشین میلیاردی و ثروت مهدی پاکدل بعد از طلاق جنجالی شد + بیوگرافی و عکس


 

 

فریبا نادری عکس دخترش را منتشر کرد

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان به مناسبت روز پدر و با انتشار دلنوشته ای برای همسرش ، از عکس دخترش یارا رونمایی کرد.

 

دختر فریبا نادری

دختر فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی

 

فریبا نادری با انتشار این عکس نوشت :امروز و هر روز روزِ توست ک در هر شرایطی از دورانِ زندگی مثل کوه پشتم بودی و دوستم داری. میدونم و میبینم که با همه توان برای اینده دخترمون تلاش میکنی و ایمان دارم بهترین پدر خواهی بود براش عشقم. خوشحالم ک روزی برای تشکر از این همه مهربونیت هست...

ولادت حضرت علی (ع) بر همگی شما مهربونا تهنیت باد...

 

دختر فریبا نادری

فریبا نادری برای اولین بار مادر شد

 

سوم اسفند 1396 بود که فریبا نادری با انتشار این پست خبر از تولد دخترش یارا داد و نوشت :تو را با نفَسم،لبخندهایم،أشکهایم و تمام زندگی ام دوست دارم.

 


 

خبرداغ : استایل جدید مهناز افشار با موهای باز + عکس

 


 

قدَمت به خیر دخترکم. مرسی برای تبریک و دعای خیری ک بدرقه راهِ من و خانواده ام میکنین....

 

فریبا نادری

فریبا نادری و همسرش مهرداد طباطبایی

 

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان پس از 8 سال از درگذشت مسعود رسام همسر سابقش با مهرداد طباطبایی از فعالان حیطه لبنیات ازدواج کرد و خبر مادر شدنش را در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد.

 

فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون

 

فریبا نادری برای به دنیا آوردن فرزندش به کانادا رفت

این روزها سبک جدیدی از فرزند دار شدن در میان هنرمندان کشورمان باب شده است و تعدادی از این چهره های سرشناس برای تولد فرزندشان راهی خارج از کشور میشوند. یکی از هنرمندانی که تا حدود یک ماه دیگر برای اولین بار تجربه مادر شدن را کسب میکند فریبا نادری است.

 

فریبا نادری صفحه اینستاگرامش را با انتشار تصویری از خودش در اواخر دوران بارداری به روز کرد و این عکس خبر از حضور او در خارج از کشور میدهد. گویا این بازیگر کشورمان نیز قصد دارد فرزندش را در خارج از کشور به دنیا بیاورد.

 

فریبا نادری

عکسی از اواخر دوران بارداری فریبا نادری در کانادا

 

فریبا نادری با انتشار این عکس نوشت :ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﭼﯿﺰ ﻋﺠﯿﺒﯽ ﺍﺳﺖ! ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺜﻞ ﯾﻚ ﻣﻌﺠﺰﻩ، ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯽﺁﯾﺪ ﮔﺎﻡ ﻫﺎﯾﺶ ﺁﻧﻘﺪﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﺷﺎﯾﺪ ﺣﺘﯽ ﺻﺪﺍﯼ ﭘﺎﯾﺶ ﺭﺍ ﻧﺸﻨﻮﯼ! ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﯿﺴﺖ ﺩﺭﺩﺵ ﺭﺍ ﺗﺎ ﻣﻐﺰ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﺣﺲ میﻛﻨﯽ! ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﯾﻚ ﺣﺲ ﺩﺭﻭﻧﯽ ﺍﺳﺖ. هیچ ﻛﺲ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﻣﺎﻥ ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻧﺪ ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﻤﺎﻥ ﻛﻨﺪ! ﺧﻮﺷﺒﺨﺘﯽ ﺣﺎﺻﻞ ﻧﻮﻉ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﺎ ﺑﻪ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺳﺖ. ﺗﻌﺒﯿﺮﯼ ﻣﺘﻔﺎﻭﺕ ﺍﺯ ﺑﻮﺩﻥ.

 

پ. ن :و من در کنارت بهترینها زندگی رو تجربه میکنم عشقم .
 

فریبا نادری

 

فریبا نادری به زودی مادر میشود

فریبا نادری بازیگر کشورمان 8 سال پس از درگذشت همسر سابقش مسعود رسام ، برای بار دوم پای سفره عقد نشست . مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری است که از فعالان حیطه لبنیات است.

 

فریبا نادری

 

فرزند فریبا نادری تا یکماه دیگر به دنیا می آید

خبر مادر شدن فریبا نادری توسط خودش رسانه ای شد و این هنرمند کشورمان در برنامه ای با اجرای محمد سلوکی از تولد فرزندش در اواخر بهمن ماه یا اوایل اسفند خبر داد.

 

 

ادعای شگفت آور مهرداد طباطبایی همسر خانم بازیگر

فریبا نادری پرستار جوان سریال پرستاران مدتی است که زندگی مشترک با همسر دومش را آغاز کرده است و به دور از حواشی و با آرامش درحال گذران روزهای زندگی است. مسعود رسام همسر اول فریبا نادری بود. مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری در گفتگویی پرده از راز شگفت آوری درباره خانم بازیگر و زندگی شان برداشت.

 

فریبا نادری بازیگری که بیشتر در تلویزیون دیده شده به تازگی و هشت سال بعد از مرگ همسر اولش مسعود رسام با مهرداد طباطبایی ازدواج کرده است.

 


خبرداغ : پراید گران شد | شنبه 26 مهر


 

 

ناگفته های مهرداد طباطبایی از زندگی مشترکشان

مهرداد طباطبایی همسر دوم فریبا نادری از فعالان حیطه لبنیات است.

طباطبایی به تازگی در گفتگویی مدعی شده است که تا قبل از آشنایی با فریبا نادری هیچ کدام از آثارش را ندیده بود؛ درست شبیه همان ادعایی که تارا کریمی همسر دوم رضا رویگری درباره وی مطرح کرده بود.

 

مهرداد طباطبایی گفته است:واقعیت این است تا زمانی که ایشان را دیدم و حتی مدتی بعد از آشنایی هم فیلمهایشان را ندیده بودم و بعدا کارهایشان را پیگیری کردم و برایم جذاب آمد. البته خیلی اهل فیلم دیدن هستم اما چون بیشتر فیلمهای خارجی می بینم با ایشان آشنایی نداشتم.

 

وی در ادامه گفته است:نه به عنوان همسر بلکه به عنوان بازیگر فریبا نادری یکی از بازیگران خوب ماست و در عین حال اگر بد بازی کند حتما به او میگویم همان طور که اگر بد آشپزی کند به او میگویم. البته آشپزی اش خیلی خوب است. قیمه و قورمه سبزی که عالی درست میکند.

 

همسر دوم فریبا نادری درباره چگونگی برگزاری مراسم خواستگاری از فریبا بیان داشته است:پدر و مادر من هم مذهبی هستند و هم سنتی و با پدر و مادرم کاملا به شکل سنتی به خواستگاری فریباجان رفتیم و البته ایشان چای هم آورد ولی از نیمه راه برادرش زحمت آوردن را کشید!!!

 

مهرداد طباطبایی همسر فریبا نادری

فریبا نادری در کنار همسرش مهرداد طباطبایی

 

مهرداد طباطبایی با اشاره به اینکه بیزنس خانوادگیش مواد غذایی بوده است اظهار داشته است:من بخاطر کارم با اینکه سن و سال زیادی هم ندارم اما 25 سال است که از 6 صبح بیدار میشوم و شروع به کار میکنم و فریبا هم اوایل زیاد می خوابید و من دائم زنگ میزدم و بیداش میکردم اما الان نه.

 

مهرداد طباطبایی که اخیرا رستورانی با همراهی همسرش راه انداخته است درباره دلیل این کار گفته است:نزدیک عید امسال یکی از دوستان خارج نشین مهمان ما بود و میخواست دل و جگر بخورد اما جای مناسبی را پیدا نکرده بود و این سوال پیش آمد که چرا دل و جگر فقط در مناطقی خاص از تهران مثل درکه، دربند و فرحزاد یا برخی نقاط پایین شهر سرو میشود؟ این شد که با همراهی پسرخاله ام که یک رستوران دار است به فکر راه اندازی افتادیم. الان پسرخاله ام مدیر داخلی رستوران است، من مدیر اجرایی ام و فریبا هم کارهای فروش و مدیریت مارکتینگ را انجام میدهد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه