بوسه عاشقانه مهدی پاکدل و همسرش غوغا به پا کرد + فیلم لورفته

بوسه عاشقانه مهدی پاکدل و همسرش غوغا به پا کرد + فیلم لورفته
کدخبر : 15336

ویدیوی دیده نشده از مهدی پاکدل و همسرش در فضای مجازی غوغا به پا کرد .

مهدی پاکدل بازیگر سریال هم گناه با بازی در این سریال به محبوبیتش اضافه شد . مهدی پاکدل همسر سابق بهنوش طباطبایی و همسر فعلی رعنا ازادی ور است . در ادامه ویدیوی عاشقانه و دیده نشده از مهدی پاکدل و همسرش در سریال هم گناه را مشاهده می کنید.

 

خبرداغ و جنجالی : اختلاف سنی باورنکردنی مهدی پاکدل و رعنا ازادی ور + فیلم و عکس
 

 

 

 

عکس | مهدی پاکدل با رعنا آزادی‌ور ازدواج کرد | واکنش عاطفه رضوی

عاطفه رضوی از ازدواج مهدی پاکدل با رعنا آزادی‌ور خبر داد.

 


خبرداغ : نرخ ارز دلار سکه طلا یورو | سه شنبه 4 آذر | 99/9/4


 

عاطفه رضوی در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکسی از مهدی پاکدل و رعنا آزادی‌ور ازدواج این دو هنرمند را تبریک گفت. مهدی پاکدل نیز با ارسال کامنتی که در تصویر می‌بینید مهر تایید بر این خبر زده است.

 

 

رعنا آزادی‌ور نیز ساعاتی پس از انتشار این خبر اینگونه که در ادامه می‌بینید خبر ازدواجش را اعلام کرد:

 

 

بیوگرافی رعنا آزادی ور

آزادی ور در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک ساخته کمال تبریزی به سینمای ایران معرفی شد، در آن فیلم او با بزرگانی همچون پرویز پرستویی هم‌بازی بود. او پس از یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می‌شود. همچنین او در فیلم خانهٔ دختر هم نقش شخصیت اصلی فیلم (سمیرا) را به عهده دارد.

 

 

ازدواج رعنا آزادی ور مهدی پاکدل

اولین تجربه همکاری رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل به فیلم محمدرسول الله ساخته مجید مجیدی باز می‌گردد. اما این دو سینماگر در یک بازه زمانی چند همکاری داشتند و همین مسئله آن‌ها را به یکدیگر نزدیک کرد. این نزدیکی باعث شد تا شایعاتی پیرامون ازدواج این دو نفر شکل بگیرد.

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه