رپرتاژ اگهی /

سفر ارزان به شهرهای توریستی ترکیه، فلای تودی

سفر ارزان به شهرهای توریستی ترکیه، فلای تودی
کدخبر : 33210

ترکیه از مقاصد جذاب و پرطرفدار برای ایرانیان است. فرقی نمی‌کند برای خرید به ترکیه سفر کنید یا قدری آرامش در سواحل یا حتی به قصد تجارت و شرکت در نمایشگاه و فستیوال، فلای تودی امکانی را فراهم کرده تا سفر به ترکیه با کمترین هزینه انجام شود.

ترکیه از مقاصد جذاب و پرطرفدار برای ایرانیان است. فرقی نمی‌کند برای خرید به ترکیه سفر کنید یا قدری آرامش در سواحل یا حتی به قصد تجارت و شرکت در نمایشگاه و فستیوال، فلای تودی امکانی را فراهم کرده تا سفر به ترکیه با کمترین هزینه انجام شود. در این مطلب قصد داریم راهنمای مختصری از سفر ارزان به تعدادی از شهرهای توریستی معروف ترکیه به شما ارائه دهیم.

travel to istanbul

استانبول؛ توریستی‌ترین شهر ترکیه

استانبول شهری است که هر گوشه آن دیدنی است. حتی اگر علاقه‌ای به بازدید از بناهای تاریخی آن هم نداشته باشید، فقط قدم زدن در کوچه پس کوچه‌ها و تماشای مردم مهمان‌نواز و شب‌های زنده این شهر، برای لذت بردن کافی است. یک طرف بازار و شلوغی‌ها، یک طرف ساحل و آرامش؛ یک طرف مسجدهای بزرگ و طرفی دیگر کلیساهای قدیمی. همگی ترکیب جذابی ساخته‌اند تا خاطره‌ای به یادماندنی از سفر به ترکیه برایتان شکل بدهند.

سفر ارزان به استانبول خیلی سخت نیست. در شهر با داشتن استانبول کارت می‌توانید با کمترین هزینه و با استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی گردش کنید. از طرفی، رستوران‌های ارزان قیمت بسیاری را می‌توانید در استانبول پیدا کنید تا هزینه خورد و خوراکتان به حداقل برسد. هزینه اقامت هم با رزرو هتل آپارتمان‌ها یا هتل‌های بدون ستاره کاهش خواهد یافت.

اما برای خرید بلیط استانبول با ارزانترین قیمت، پیشنهاد می‌شود خرید بلیط را حداقل یک ماه زودتر انجام دهید. در عین حال فلای تودی به شما کمک می‌کند تا با استفاده از تقویم قیمتی، ارزانترین پرواز را در حوالی تاریخ موردنظرتان پیدا کنید. بدین صورت دیگر برای تهیه بلیط ارزان نگرانی نخواهید داشت.

تنها کافی است وارد وبسایت فلای تودی شوید و اطلاعات سفر به ترکیه شامل مبدا و مقصد و زمان رفت و برگشت را تعیین کنید. تهیه بلیط رفت و برگشت همیشه مقرون به صرفه‌تر از بلیط‌های یک طرفه است.

علاوه بر تهران، از مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز، کرمان نیز پرواز به استانبول انجام می‌شود. بنابراین اگر می‌خواهید از تبریز سفر کنید، در صفحه خرید بلیط هواپیما در فلای تودی، در قسمت مبدا، تبریز و در قسمت مقصد، استانبول را انتخاب می‌کنید و با تعیین زمان سفر، لیستی از بلیط‌ها به مقصد استانبول برایتان به نمایش درمی‌آید. از آنجا که نتایج به ترتیب از ارزانترین است، به راحتی می‌توانید بلیط تبریز استانبول با کمترین قیمت را پیدا کنید.

رزرو هتل آنتالیا

آنتالیا؛ مقصد ایده‌آل برای سفرهای ساحلی

برای کسانی که هدفشان از سفر به ترکیه، استراحت در سواحل و لذت بردن از ورزش‌های آبی است، آنتالیا بهترین گزینه است. شهری با جاذبه‌های طبیعی فوق‌العاده و هتل‌هایی که یک اقامت لوکس و بی‌نظیر با چشم‌انداز دریای مدیترانه فراهم می‌کنند.

هتل‌های آنتالیا به صورت آل و یوآل با کامل‌ترین و جدیدترین امکانات اقامتی، تفریح و اقامت را در کنار هم برای شما فراهم می‌کنند. با این حال سفر ارزان به آنتالیا چندان دور از ذهن نیست.

عمده مسافران آنتالیا برای شنا و استفاده از ساحل به آنتالیا سفر می‌کنند، به همین خاطر در فصل زمستان میزان سفر به این شهر توریستی کاهش می‌یابد و درنتیجه هزینه سفر به آنتالیا در زمستان بسیار کمتر خواهد بود.

بازدید از جاذبه‌های گردشگری آنتالیا مانند آبشار دودن و جاذبه‌های تاریخی، همچنین گشت در ساحل عمومی و کوهستان‌ها هزینه‌ای ندارد.

برای خرید هم نگران گرانی‌ها نباشید، اگر در فصل‌های اوج سفر به آنتالیا نروید، می‌توانید از تخفیف‌های مراکز خرید هم استفاده کنید.

ازمیر؛ شهر کافه‌های دنج

ازمیر

ازمیر شهری زیبا و در عین حال آرام و دنج است؛ شهر بندری مهمی در کرانه دریای اژه یا سواحل، هتل‌ها و رستوران‌های زیبا. شهر پر از اماکن تفریحی، بازارها و مراکز تجاری است. ازمیر شهری است که همه انتظارات از سفر به ترکیه را برآورده می‌کند.

برای اینکه سفر به ازمیر کم هزینه‌تر باشد، بهتر است چند نکته را مدنظر داشته باشید. به صرفه‌تر است تا ارز خود را در ایران به لیر تبدیل کنید، زیرا تبدیل ارز در صرافی‌های ازمیر گرانتر خواهد شد.

اگر می‌خواهید غذای ارزان بخورید، غذا را از رستوران‌های بازار کمرالتی تهیه کنید. بازار کمرالتی از قدیمی‌ترین بازارهای ازمیر است که اغذیه فروشی‌هایی با قیمت بسیار مناسب دارد.

جاذبه‌های دیدنی در محدوده بازار کمرالتی شامل کاروانسراها و کلیساهای قدیمی رایگان است. بنابراین گشت و گذار در ازمیر هم خرج زیادی روی دستتان نخواهد گذاشت.

برای اقامت ارزان در ازمیر هم نگرانی نخواهید داشت. سامانه رزرو هتل در فلای تودی، ارزان‌ترین گزینه‌ها را به شما ارائه خواهد داد. فلای تودی با پوشش حداکثری اقامتگاه‌های ازمیر، انواع اقامتگاه از هاستل گرفته تا هتل‌های لوکس و پنج ستاره را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای رزرو هتل ازمیر با بهترین قیمت، اطلاعات تاریخ سفر و اقامت و تعداد مسافران را در صفحه رزرو هتل در فلای تودی وارد کنید و با استفاده از فیلترهای مشخص شده در نتایج جستجو، هتل مناسب خود را پیدا کنید.

فلای تودی برای یک سفر ارزان به ترکیه یاری‌تان می‌کند

سفر به ترکیه با فلای تودی ارزان‌تر خواهد شد. فلای تودی با تضمین بهترین قیمت، مرجعی مناسب و مطمئن برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل است. ابزارهایی که فلای تودی در اختیار شما قرار داده است به پیدا کردن بلیط و هتل ارزانتر کمک می‌کنند.

با استفاده از تقویم قیمتی می‌توانید قیمت‌ها را در زمان‌های مختلف مقایسه کنید. علاوه بر این، با ثبت آدرس ایمیل خود در قسمت اطلاع از آخرین قیمت‌ها، تغییرات قیمت‌ها به ایمیل شما ارسال خواهد شد. بنابراین اطلاعات به روز از قیمت هتل و بلیط را بدون جستجو در سایت‌ها بدست خواهید آورد.

چه برای رزرو هتل و چه خرید بلیط، فیلترهایی در نتایج جستجو به شما نمایش داده می‌شود که با فعال‌سازی آنها می‌توانید زودتر به نتیجه موردنظرتان برسید. برای مثال برای رزرو هتل، فیلترهایی چون تعداد ستاره، امکانات، نوع هتل زنجیره‌ای و فیلتر قیمت قرار دارد و برای خرید بلیط، شرکت هواپیمایی، نوع بلیط و کلاس بلیط، توقف‌ها و قیمت را می‌توانید مشخص کنید تا از میان تعداد زیاد نتایج، سریعتر به نتیجه مناسب خود برسید.

یکی از مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی، واچر هتل یا همان تاییدیه رزرو هتل است. رزرو هتل در فلای تودی این امکان را می‌دهد تا همه عملیات رزرو را به صورت کاملا اینترنتی و بدون مراجعه حضوری به آژانس انجام دهید و واچر هتل را نیز به صورت اینترنتی دریافت کنید.

پشتیبانی 24 ساعته فلای تودی حتی در روزهای تعطیل شما را همراهی می‌کند تا خرید و رزرو مطمئن داشته باشید و در صورت بروز هرگونه مشکل یا سوالی در رابطه با سفر به ترکیه، پاسخ را در اسرع وقت دریافت کنید.

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه