سورپرایز هوآوی در آخرین نسخه منتشر شده تلفن هوشمند خود + عکس

سورپرایز هوآوی در آخرین نسخه منتشر شده تلفن هوشمند خود + عکس
کدخبر : 4600

جدیدترین طراحی اولیه منتشر شده از گوشی منعطف جدید هوآوی از وجود یک قلم لمسی در این دستگاه خبر می‌دهد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اکنون مدتی است که بازار گوشی‌های منعطف داغ شده و شرکت‎‌های مختلفی در آن شرکت کرده‌اند. این مسئله باعث شده ما از سراسر جهان اطلاعات و شایعات جدیدی درباره مدل‌های مختلف این نوع دستگاه‌ها به دست بیاوریم. در واقع گوشی‌های منعطف را می‌توان ترند جدید دستگاه‌های هوشمند دانست. در این میان دو شرکت هوآوی و سامسونگ اولین قدم‌ها را در این زمینه برداشته‌اند و اکنون در حال آماده‌سازی خود برای اقدام بعدی هستند.

 

گوشی Mate X2 قلم لمسی خواهد داشت

هوآوی گوشی Mate X منعطف خود را سال گذشته در ماه فوریه به جهانیان معرفی کرد و اینگونه اولین قدم رسمیش را در راه دستگاه‌های تاشو برداشت. پس از آن نیز در ماه سپتامبر یک طراحی اولیه در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری آمریکا (USPTO) به ثبت رساند که ایده دستگاه تاشو آینده این شرکت را به نمایش می‌گذاشت. نکته جالبی که در این دستگاه مشاهده می‌شد وجود قلم بود.

 

جدیدترین طراحی اولیه منتشر شده از گوشی منعطف جدید هوآوی

امروز، اما یک طراحی اولیه دیگر از این شرکت چینی منتشر شد که اطلاعات تازه‌ای در دسترس ما قرار می‌دهد. این طراحی اولیه که در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت شده می‌تواند به ما اولین تصاویر Mate X2 باشد.

این طراحی اولیه یک شکل مشابه با نسل اول Mate X را به نمایش می‌گذارد، اما کمی تفاوت در آن وجود دارد.

وجود قلم در گوشی منعطف جدید هوآوی

 

تفاوت‌های Mate X2 با نسل پیشین خود

از تفاوت‌های موجود در این گوشی‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در ابتدا باید گفت که در حالی که Mate X به سمت خارج می‌چرخید، گوشی نشان داده شده در طراحی اولیه به سمت داخل می‌چرخد. علاوه بر این، Mate X با چهار دوربین همراه بود، اما این گوشی در مجموع شش دوربین خواهد داشت، دو عدد در جلو که در نوار کناری عمودی قرار دارند و چهار عدد در پنل پشتی.

نوار کناری این دستگاه با نمایشگر ثانویه و قلم گوشی همراه است که اگر بیشتر دقت کنید متوجه تفاوت آن با مدلی که در سپتامبر گذشته دیدیم می‌شوید. در ادامه باقی تصاویر طراحی اولیه جدیدی که از گوشی منعطف منسوب به Mate X2 منتشر شده است را مشاهده می‌کنید:

وجود قلم در گوشی منعطف جدید هوآوی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه