نکات مهم در کنترل اعتبار قرارداد مشتریان ایران خودرو

نکات مهم در کنترل اعتبار قرارداد مشتریان ایران خودرو
کدخبر : 10051

در ایامی که متقاضیان زیادی برای ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو به سایت فروش و یا نمایندگی ها مراجعه می نمایند، توجه به نکات مطروحه ذیل می تواند در آگاه سازی جامعه جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و کلاهبرداری کمک نماید.

به گزارش رصداقتصادی : در ایامی که متقاضیان زیادی برای ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو به سایت فروش و یا نمایندگی ها مراجعه می نمایند، توجه به نکات مطروحه ذیل می تواند در آگاه سازی جامعه جهت جلوگیری از هرگونه سوء استفاده و کلاهبرداری کمک نماید. نکاتی کلیدی که اگر متقاضیان به آنها اشراف داشته باشند، احتمال اینکه مورد تعرض و سوء استفاده سودجویان قرار بگیرند به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت:

 

  • متقاضیان می بایست بدانند که تنها راه ثبت نام محصولات شرکت ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به نشانی esale.ikco.ir بوده و به هیچ وجه به وعده های فروشندگان و دلالان مبنی بر وجود سایتی خاص توجه ننمایند.
  • شرکت ایران خودرو اخیرا طرحی را راه اندازی نموده است به نام "طرح رجیستری" که در این طرح متقاضیان می بایست با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو، نسبت به ایجاد نام کاربری و دریافت رمز عبور اقدام نموده و پس از ورود، با مراجعه به بخش "میز کار مشتری" نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. این اقدام به صورت مستمر و قبل از آغاز ثبت نام نیز قابل انجام است. با توجه به ثبت شماره تلفن همراه مشتری در این بخش و ارسال پیامک به همان شماره تلفن، لذا امکان سوء استفاده از نام کاربری و رمز عبور متقاضیان توسط سایرین از بین خواهد رفت همچنین واسطه گران و دلالان منبعد نمی توانند با باز نمودن مرورگرهای مختلف در یک رایانه نسبت به ثبت نام اقدام نمایند، بدین ترتیب فرصت برابر برای تمامی متقاضیان ثبت نام ایجاد شده است.
  • مشتریانی که محصولات ایران خودرو را ثبت نام می کنند می بایست دقت نمایند که پس از ثبت نام و پرداخت وجه، پیامکی با سرشماره 300096440 و یا 30006346 حاوی اطلاعاتی نظیر ردیف قرارداد و تاریخ پرداخت از طرف شرکت ایران خودرو به شماره تلفن همراهی که معرفی شده است ارسال می شود. در صورتیکه پیامک مذکور دریافت نشد و یا پیامکی با سرشماره ای بجز شماره های فوق دریافت نمودند، حتما از طریق نمایندگی و یا مرکز تماس شرکت ایران خودرو به شماره 096440 پیگیری نموده و مشکل احتمالی را مرتفع نمایند.
  • مشتریانی که ثبت نام نموده اند می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی و ورود از طریق نام کاربری و رمز عبور، از بخش میز کار مشتری و "مدیریت قراردادها"، آخرین وضعیت ثبت نام و قرارداد خود را مشاهده نمایند.
  • مشتریان پس از ثبت نام و انتخاب نمایندگی در سایت فروش اینترنتی می بایست با مراجعه به نمایندگی، فرم قرارداد را دریافت و اصالت قرارداد را کنترل نمایند.

 
 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه