آغاز مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله ۴۰ هزار دستگاه محصولات سایپا

آغاز مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله ۴۰ هزار دستگاه محصولات سایپا
کدخبر : 10265

مراسم قرعه کشی طرح پیش فروش یکساله ۴۰ هزار دستگاه محصولات گروه خودروسازی سایپا آغاز شد.

آمار نهایی ثبت نام پیش فروش یکساله سایپا پس از صحت سنجی اطلاعات وارد شده توسط سایپا و سامانه امتا حاکی از آن است که برای قرعه کشی ۴۰ هزار خودرو، ۲۴۳ هزار  نفر واجد شرایط شدند.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از سایپانیوز، بر اساس این گزارش تا قبل از  پایش های صورت گرفته، ۲۶۴ هزار نفر ثبت نام کرده بودند که پس از بررسی و احراز هویت اطلاعات ثبت شده متقاضیان خرید خودرو ۲۰ هزار و ۸۳۴ نفر با شروط وزارت صمت مغایرت داشت.

بر اساس شروط لحاظ شده وزارت صنعت، معدن و‌ تجارت؛ از سبد ۱۰ هزار خودرویی که برای طرح پیش فروش یکساله برای خودروی جدید «شاهین»در نظر گرفته شده، ۵۹ هزار و ۵۵۲ نفر ثبت نام کردند.

برای خودرو سایناS   حدود ۷۹ هزار و ۵۷ نفر برای ۸ هزار خودرو ثبت نام کردند. از سویی ۲۸ هزار و ۳ نفر برای خرید خوردو کوییک S ثبت نام کردند، قرار است برای ۵ هزار از این مدل خودرو قرعه کشی صورت گیرد.

برای خودروی کوییک دنده ای که سهمیه ۵ هزار و ۵۰۰ دستگاهی در نظر گرفته شده، ۲۶ هزار و ۶۱۴ هزار نفر ثبت نام کردند.

خودروی دیگر که در طرح پیش فروش یکساله در نظر گرفته شده کوییک R است، سهمیه مصوب شده برای این خودرو ۶ هزار و ۷۰۰ دستگاه است که ۱۷هزار و ۴۴۷ نفر متقاضی آن  هستند.

برای سایپا ۱۵۱ نیز سهمیه ۲ هزار دستگاهی در نظر گرفته شد و برای این خودرو ۱۳ هزار و ۷۹ نفر ثبت نام کردند.

در ۹ مدل عرضه شده در طرح پیش فروش یکساله برای خودروهای زامیاد دوگانه سوز بیش از  ۱۴ هزار  نفر، زامیاد تک سوز بیش از ۲ هزار و ۹۰۰ نفر و زامیاد دیزل بیش از  ۲ هزار و ۲۰۰ نفر ثبت نام کردند.

گفتنی است منتخبین قرعه کشی از ساعت ۱۰ صبح فردا (دوشنبه) به مدت ۷۲ ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه علی الحساب اقدام کنند

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه