جزئیات از تعیین خسارت انلاین تصادفات رانندگی

جزئیات از تعیین خسارت انلاین تصادفات رانندگی
کدخبر : 1184

امکان تعریف سیاست‌ها و کنترل‌های مورد نظر مدیریت بیمه‌های اتومبیل در فرآیند و عملیات بازدید اولیه، فراخوانی سیستمی اطلاعات پیش نویس بیمه نامه از سیستم متمرکز بیمه‌گری جهت ثبت درخواست بازدید، امکان اختصاص بازدید به کارشناس مورد نظر در شعب فراهم شد.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از تسنیم : فاطمه صالحی معاون بیمه حکمت از آغاز بکار سیستم بیمه‌گری الکترونیک این بیمه با عنوان «باب نو»  خبر داد و گفت: رونمایی از سیستم مذکور در جهت بکارگیری فناوری های نوین و خدمت رسانی سریع‌تر به آحاد جامعه است.

 

این مقام مسئول در بیمه حکمت با بیان اینکه یکی از زیر سیستم‌های باب نو در جهت مکانیزه کردن فرآیند بازدید اولیه بیمه‌های خودرو راه اندازی شده است، تصریح کرد: هم اکنون این زیرسیستم در شعب سراسر کشور بصورت پایلوت ایجاد شده که برآنیم هر چه زودتر مابقی زیرسیستم‌های آن اعم از درمان، آتش سوزی، مسئولیت و مهندسی، عمر و سرمایه گذاری و...راه اندازی کنیم.

 

بر اساس این گزارش، در این سیستم امکان تعریف سیاست‌ها و کنترل‌های مورد نظر مدیریت بیمه‌های اتومبیل در فرآیند و عملیات بازدید اولیه، فراخوانی سیستمی اطلاعات پیش نویس بیمه نامه از سیستم متمرکز بیمه‌گری جهت ثبت درخواست بازدید، امکان اختصاص بازدید به کارشناس مورد نظر در شعبی که چندین کارشناس بازدید وجود دارد، فراهم شده است.

 

همچنین بکارگیری برنامه بازدید صرفا با کاربری و دستگاه تلفن همراه کارشناس بازدید، اخذ تصاویر و فیلم بر اساس استانداردهای مشخص شده در برنامه موبایل بازدید اولیه، رمزنگاری داده ها، تصاویر و فیلم بازدید بر روی دستگاه تلفن همراه و عدم دسترسی به این اطلاعات از طریق برنامه مدیریت فایل‌های دستگاه تلفن همراه، استفاده از آخرین فناوری های فشرده سازی در ذخیره سازی و ارسال اطلاعات بازدید به سرور سیستم بیمه گری الکترونیک از دیگر شرایطی است که این سیستم دارد.

 

با بیمه‌گری الکترونیک، رمزنگاری داده ها، تصاویر و فیلم بازدید اولیه روی سرور سیستم بازدید و عدم ویرایش و حذف اطلاعات توسط کاربران سیستم فراهم می شود و ضبط فیلم از اطراف خودرو جهت جلوگیری از تخلفات بازدید، حذف اطلاعات بازدید از روی دستگاه تلفن همراه، پس از انتقال آن به سرور سیستم بازدید اولیه نیز وجود دارد.

 

در این بین می‌توان ثبت چندین بازدید اولیه در یک‌ روز روی برنامه تلفن همراه داشت و هزینه های بازدید اولیه را کاهش داد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه