قیمت خودرو در هفته اینده تا کجا پایین می اید ؟

قیمت خودرو در هفته اینده تا کجا پایین می اید ؟
کدخبر : 14472

یک فعال بازار خودرو می‌گوید: با کاهش قیمت دلار قیمت خودروهای ایرانی بین ۱۰ تا ۳۰ میلیون تومان ارزان شدند. چنانچه قیمت دلار در هفته اول آبان کاهش یابد قیمت خودروها مجدد ارزان خواهد شد.

با کاهش تقاضا برای خرید خودرو و همچنین کاهش قیمت دلار قیمت خودروهای ایرانی به طور چشم‌گیری کاهش یافت. حال آیا ممکن است در هفته اول آبان ماه قیمت خودرو بیشتر ارزان شود؟

 

یک فعال بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت خودروهای ایرانی باز هم ارزان می‌شود؟ به تجارت‌نیوز گفت: چنانچه بانک مرکزی ارز مورد نیاز را به بازار عرضه کند و قیمت دلار ارزان شود قیمت تمام خودروهای ایرانی دوباره ارزان خواهد شد؛ این در حالی است که در آخرین معاملات روز چهارشنبه با افزایش هزار و 200 تومانی قیمت دلار مجدد برخی از خودروها نوسان قیمت داشت.

 

فیروز نادری افزود: فعلا در بازار خرید و فروش خودرو انجام نمی‌شود؛ چرا که نه متقاضی برای خرید خودرو وجود دارد و نه فروشندگان تمایلی برای فروش خودروهایشان دارند.

 

 


خبرداغ : مهراد جم عکس دنیا جهانبخت را روی بدنش خالکوبی کرد + فیلم جنجالی


 

 

او با اشاره به کاهش قیمت انواع خودروها اظهار کرد: هفته گذشته قیمت پراید 120 میلیون تومان بود که با کاهش قیمت دلار قیمت این خودرو 10 میلیون ارزان شد. همچنین پژو 206 تیپ دو با 39 میلیون تومان کاهش با قیمت 216 میلیون تومان فروخته شده است. همچنین پرشیا با 45 میلیون تومان کاهش با قیمت 220 میلیون تومان معامله شده است.

 

منبع : تجارت نیوز 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه