قیمت پراید 150 میلیونی شد ! + جدول

قیمت پراید 150 میلیونی شد ! + جدول
کدخبر : 14585

یکی از نمایشگاه‌های خودرو در تهران، پراید SE۱۱۱ را با قیمت ۱۴۹میلیون تومان برای فروش آگهی کرده است.

پراید در روز های اخیر با کاهش قیمت همراه بوده است . قیمت پراید در هفته گذشته با کاهش قیمت دلار کاهش یافت . در این بسته خبری به بررسی قیمت روز پراید می پردازیم  .

 

تولید پراید در ابتدا در آمریکا و کره جنوبی آغاز شد و از سال 72 نیز در ایران شرکت سایپا تولید آن را شروع کرد و این خودرو در انواع مختلف تولید می‌شود که هر یک باتوجه به کارکرد و... قیمت‌های متفاوتی دارد.

 


خبرداغ : جزئیات پیش فروش جدید سایپا مشخص شد


 

 

یک نمایشگاه در تهران پراید SE111 را 149میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده است. یکی از ساکنین جنت‌آباد تهران قیمت این خودرو برای فروش را 120میلیون تومان تعیین کرد؛ البته این خودرو ساخت سال 97 بوده و 30هزار کیلومتر کارکرد دارد. فردی در کاشان همین مدل را که در سال 98 تولید شده و کارکرد آن 23هزار کیلومتر است، 140میلیون تومان قیمت‌ گذاشت. 

 

یک پراید SE131 با کارکرد صفر، در یکی از نمایشگاه‌های عباس‌آباد تهران 121میلیون تومان است. یکی از اهالی پاسداران تهران این خودرو را با 43هزار کیلومتر کارکرد 103میلیون تومان و فردی در کرمانشاه این پراید را 117میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده‌اند. خودرویی که در کرمانشاه است، ساخت سال 98 بوده و کارکرد آن 1600کیلومتر است.

 

یک پراید SE151 که ساخت سال 99 و با کارکرد صفر است، در نمایشگاه 129میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است و فردی از تنکابن مازندران همین خودرو را با کارکرد و سال ساخت مشابه، با یک میلیون تومان اختلاف نسبت به نمایشگاه تهران، 128میلیون تومان به فروش می‌رساند.

 

قیمت خودرو پراید

 

منبع : اقتصاد انلاین 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه