مدیرعامل بانک صادرات در بازدید از گروه خودروسازی سایپا عنوان کرد:

محصولات جدید سایپا تضمین کننده آینده صنعت خودرو است

کدخبر : 16547

مدیرعامل بانک صادرات گفت: برای آنکه گروه خودروسازی سایپا در زمینه توسعه و معرفی خودروهای جدید در بازار موفق عمل کند، بانک صادرات آماده هر گونه همکاری و سرمایه‌گذاری است.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  سایپانیوز، حجت الله صیدی در بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا و همچنین خط تولید شاهین، اظهار داشت: برای آنکه یک بنگاه صنعتی موفق عمل کند باید در به روز رسانی و ارائه محصولات جدید تمام تلاش خود را انجام دهد که خوشبختانه گروه خودروسازی سایپا در این مسیر گام برداشته است.

وی با بیان اینکه محصولات جدید سایپا تضمین کننده آینده این بنگاه صنعتی و صنعت خودرو است، تصریح کرد: محصولات جدید سایپا مانند «شاهین» و «آریا» نشان می‌دهد که گروه خودروسازی سایپا توانسته در مسیر به روزرسانی و توسعه محصول قرار گیرد.

مدیرعامل بانک صادرات با تاکید بر اینکه سایپا موفق شده جای خالی محصولات قدیمی را با محصولات جدید پر کند، گفت: ورود خودروهای جدید به بازار اتفاق مثبتی برای صنعت خودرو است چرا که این دستاوردها در سخت ترین شرایط تحریمی بوده است.

وی افزود: خودروهای جدید سایپا از نظر ظاهر و کیفیت شرایط خوبی دارند که امیدوارم این مسیر و پیشرفت در سال های آتی طی شود.

صیدی با اشاره به اینکه گروه خودروسازی سایپا، سال ۱۴۰۰ را با قدم‌های استوار آغاز می‌کند، خاطرنشان کرد: با توجه به رویکردی که سایپا دارد، بانک صادرات آمادگی دارد که تامین مالی پروژه‌ها و تولید محصولات جدید را بر عهده بگیرد و این امر را برای تک تک خودروهای جدید انجام خواهیم داد.

مدیرعامل بانک صادرات گفت: نکته دیگری که بانک صادرات در راستای حمایت از تولید و صنعت انجام می دهد این است که خدمات مالی به قطعه‌سازان و مشتریان خودرو ارائه دهد؛ همچنین بر اساس مذاکرات صورت گرفته بنا است سقف تامین منابع مالی مورد نیاز بخش خودرو افزایش پیدا کند و زمان بازپرداخت آن با نظر بانک مرکزی طولانی‌تر شود.

وی در پایان ضمن تاکید بر این موضوع که با طراحی و تولید خودروهای شاهین و آریا به صنعت خودرو امیدوار شده ایم، تصریح کرد: با فرآیندی که سایپا طی می کند آرزومندم روزی برسد که همه مردم خودروهای ملی و داخلی را به خودروهای وارداتی ترجیح دهند؛ همچنین با توجه به شناختی که از مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا دارم بدون شک وی می تواند در تولید خودروهای جدید و خودروهای برقی کارنامه درخشانی از خود بر جای بگذارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه