همزمان با حضور در پانزدهمین نمایشگاه قطعات خودرو اعلام شد:

صرفه‌جویی بیش از ۲ میلیون یورو در شرکت مالیبل سایپا با قطع وابستگی به واردات

صرفه‌جویی بیش از ۲ میلیون یورو در شرکت مالیبل سایپا با قطع وابستگی به واردات
کدخبر : 17003

در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو، شرکت مالیبل سایپا دستاوردهای خود در حوزه داخلی سازی را به نمایش گذاشت.

به گزارش  رصد اقتصادی و به نقل از سایپا نیوز، شرکت مالیبل سایپا که بزرگترین شرکت ریخته گری در صنعت خودروسازی کشور است در نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو محصولات تولیدی خود در بخش های ریخته گری چدن و آلومینیوم و همچنین قطعات ماشین کاری شده را در معرض دید عموم قرار داد.

بخش دیگری از محصولات تولیدی مالیبل که در نمایشگاه قطعات خودرو عرضه شد، اختصاص به قطعات ریخته‌گری خودروی شاهین است که با تکیه بر دانش روز و توانمندی های کارشناسان و کارکنان مالیبل تولید شده است.

ارائه دستاوردهای داخلی‌سازی که باعث بی اثر کردن تحریم ها و کاهش ارزبری شده است نیز از دیگر بخش های غرفه مالیبل سایپا در این نمایشگاه بود.‌

توجه به ظرفیت های درونی برای تحقق جهش تولید و قطع وابستگی های خارجی موجب شد تا شرکت مالیبل طی اقداماتی مهم و موثر، صرفه‌جویی بیش از ۲ میلیون یورویی را رقم بزند.

در شرایطی که تحریم صنعت کشور را هدف گرفته بود مجموعه مالیبل سایپا با عزم جزم مهندسان داخلی توانست تحریم های دشمنان را بی اثر کند و در راستای تحقق جهش تولید و اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

شرکت مالیبل به همراه تعدادی دیگر از شرکت های زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا در پانزدهمین نمایشگاه بین المللی، قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو حضور یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه