معاون کیفیت سایپا مطرح کرد:

قطعات استاندارد و دارای شناسنامه در خطوط تولید سایپا استفاده می شود

قطعات استاندارد و دارای شناسنامه در خطوط تولید سایپا استفاده می شود
کدخبر : 18010

معاون کیفیت گروه خودروسازی سایپا گفت: تمامی قطعاتی که در خطوط تولید گروه خودروسازی سایپا استفاده می شوند، مجوزها و استانداردهای لازم را دریافت کرده اند و شناسنامه و برند معتبر دارند.

 

به گزارش رصد اقتصادی ، محمدحسن جبلی جوان با اشاره به انتشار ویدئویی در فضای مجازی که در آن ظاهراً یکی از مشتریان محترم خودرو کوییک اظهاراتی داشته گفت: متاسفانه این شهروند گرامی گلایه ها و مطالبی را بدون ارائه مستندات و شواهد متقن مطرح کرده که گردانندگان صفحات و کانال های فضای مجازی نیز با اضافه کردن برداشت های نادرست و غیرمستند نسبت به بازنشر آن اقدام کرده اند.

جبلی جوان با بیان اینکه برای استفاده از قطعات استاندارد و دارای شناسنامه در خطوط تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا تاکیدها و حساسیت های لازم انجام می شود، ادامه داد: گذشته از این موضوع، در صورتی که هر یک از مشتریان محترم سایپا گلایه و انتقادی نسبت به رعایت اصول کیفی در فرآیند تولید محصولات خود دارند، بهتر است به جای فضای مجازی، به شبکه خدمات پس از فروش سایپا مراجعه کنند تا مشکل آنها در سریع ترین زمان ممکن برطرف شود.

معاون کیفیت سایپا افزود: محصولات تولیدی گروه خودروسازی سایپا تا دو سال یا ۴۰ هزار کیلومتر دارای گارانتی هستند و مشتری محترمی که مدعی تمام شدن صفحه کلاچ پس از یک سال و در پیمایش ۲۷ هزار کیلومتر است، می توانست با مراجعه به نمایندگی های مجاز سایپا در سراسر کشور، مشکل خودرو را با استفاده از مزیت گارانتی رفع کند. در این حالت جای تعجب و تامل است که به تعمیرگاه شخصی مراجعه کرده و به فیلمبرداری از یک قطعه در کنار خودرو کوییک پرداخته است، لذا صحت ادعای مطرح شده در ویدئوی مذکور کاملاً مورد خدشه جدی است.

 

 

سایپانیوز

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه