شرایط فروش قسطی تیگو اعلام شد

شرایط فروش قسطی تیگو اعلام شد
کدخبر : 18105

شرایط فروش قسطی دو خودرو تیگو و آریزو اعلام شد کراس‌اورهای چری با نام تیگو فروخته می‌شوند، سدان‌های چری نیز با نام آریزو به بازار جهانی عرضه می‌شوند.

به گزارش صد اقتصادی ، گروه خودروسازی مدیران خودرو طرح جدید فروش محصولات چری را با اقساط ۱۲ تا ۶۰ ماهه و تحویل ۳۰ روزه آغاز کرد. در این طرح محصولات این شرکت شامل آریزو ۵ با قیمت ۶۲۵ میلیون تومان، تیگو ۵ ۷۵۰ میلیون تومان، آریزو ۶ با قیمت ۸۷۲ میلیون تومان و تیگو ۷ با قیمت ۹۹۰ میلیون تومان عرضه شده است.

فروش قسطی تیگو ۵ و تیگو ۷

چری تیگو نوعی خودرو است که از سال ۲۰۰۵ توسط گروه چری عرضه می‌شود. نسخه‌ی اولیه‌ی این خودرو چری تیگو ۳ بود که در سال ۲۰۱۰ فیس‌لیفت شد. در نوامبر سال ۲۰۱۳ خودروی چری تیگو ۵ عرضه شد سپس تیگو ۷ به بازار آمده است.

 

تیگو۵ خودرو مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری است که با گیربکس ۷ سرعته سی‌وی‌تی جفت می‌شود. از این شاسی‌بلند لوکس نمی‌توان انتظار شتاب اولیه آنچنانی داشت، اما در دور بالا و شتاب ثانویه راننده را ناامید نمی‌کند.

 

تیگو۷ که یک کراس‌اور مدرن با تکنولوژی‌هایی پیشرفته‌تر از تیگو۵ است بهبود سیستم صوتی، بهبود صدای پیشرانه، حذف ترمز دستی و اضافه‌شدن ترمز پارک برقی (EPB)، اضافه‌شدن اتوهلد، اضافه‌شدن دو عدد پورت USB برای ردیف عقب، اضافه‌شدن کنترل سرعت در سرازیری از جمله تغییرات تیگو ۷ بع تیگو ۵ است.

فروش قسطی آریزو

آریزو۵ سومین عضوی است که در سال ۲۰۱۶ به خانواده چری ملحق شد. اما در شرایطی که به نظر نمی‌رسید عرضه مدلی بین آریزو ۵ و آریزو ۷ چندان منطقی باشد ناگهان چری غافلگیرمان کرد و در نمایشگاه خودرو پکن ۲۰۱۸ از خودرویی به‌نام آریزو GX پرده برداشت؛ خودرویی که حالا با نام آریزو ۶ در کشورمان شناخته می‌شود. چینی‌ها، آریزو۶ را با پلتفرم M۱X ساخته‌اند؛ یعنی همان پلتفرمی که با همکاری جگوار لندرور، برای خودروهای چری طراحی و تولید شده است.

نکته دیگر اینکه آریزو۶ به لحاظ ابعادی، تفاوت قابل توجهی نسبت به آریزو۵ ندارد؛ مثلا طول کلی آن هرچند حدود ۱۲ سانتیمتر بیشتر از آریزو۵ است ولی فاصله محوری‌اش، تقریبا با آریزو۵ هم‌اندازه است. به لحاظ فنی نیز آریزو۶، قلب ۱.۵ لیتری‌اش را از آریزو۵ توربو به ارث برده. گیربکس نیز همچنان از نوع CVT بوده البته با این تفاوت که در آریزو۵ توربو دارای تیپ‌ترونیک ۷ دنده است درحالیکه آریزو۶ به تیپ‌ترونیک ۹ دنده مجهز شده. آریزو۶ فقط در یک تیپ به بازار کشورمان آمده و متاسفانه ویژگی‌هایی مثل «سنسور نقطه کور»، «سنسورهای همرنگ بدنه» و «تریم داخلی کرمی» نیز از نسخه مونتاژی آن، حذف شده است.

شرایط_تیگو

 

منبع: اقتصاد نیوز

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه