آخرین وضعیت قیمت خودروی محبوب جوانان ایرانی

آخرین وضعیت قیمت خودروی محبوب جوانان ایرانی
کدخبر : 18291

ازریابی ها از روند هفتگی قیمت خانواده پژو ۲۰۶ در نیمه دوم سال ۹۹ نشان دهنده آن است که رکورد گرانی هر سه مدل این خانواده که شامل «پژو ۲۰۶ تیپ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ۵» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» می شود در مهر ماه زده شد.

به گزارش رصد اقتصادی ، خانواده پژو ۲۰۶ را می توان از جمله خودروهای پرطرفدار در بازار ایران دانست. رصد صورت گرفته نشان دهنده آن است که رکورد گرانی هر سه مدل تولید شده این خودرو در ۲۲ مهر ماه سال گذشته شکسته شد.

بیشترین قیمت خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در این تاریخ ۲۵۶ میلیون تومان و برای تیپ ۵ این خانواده، ۳۲۵ میلیون تومان بود. این رکورد برای پژو ۲۰۶ صندوقدار در این روز۳۲۰ میلیون تومان به ثبت رسید.

  •  

ارزانترین روز فروش این خودرو ها نیز در تاریخ ۶ شهریور بود. این رقم برای تیپ ۲ ، ۱۶۱ میلیون تومان و برای تیپ ۵ آن ۱۹۷ میلیون تومان بوده است. پژه صندوقدار نیز در این تاریخ قیمتی معادل با ۱۹۱ میلیون تومان داشت.

 

رکورد رشد قیمت خودرو

ارزیابی بازار خانواده ۲۰۶ نشان دهنده آن است که بیشترین افت قیمت برای این خانواده پرطرفدار در محصولات مختلف در زمانهای متفاوتی به ثبت رسیده است. با این شرایط می توان گفت «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» در ۲۹ آبان افتی معادل با ۱۰.۹ درصدی داشته که این افت برای «پژو ۲۰۶ تیپ۵» در اول آبان ماه ۹.۵۴ درصد بوده است.

مدل صندوقدار این خودرو نیز در اول آبان ماه افتی معادل با ۱۱.۵۶ درصدی را ثبت کرده است.

رکورد بیشترین رشد قیمتی در این خودرو ها درتاریخ ۱۰ مهر به وقوع پیوست. در این تاریخ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در کل شش ماه گذشته بیشترین رشد را داشته و در حد ۱۵ درصد بوده است. این اتفاق برای تیپ ۵ این محصول در روز ۲۰ شهریور رخ داده که برابر با ۱۶ درصد بوده است. در همین روز پژو ۲۰۶ صندوقدار نیز بیشترین رشد را رقم زد که حد آن برابر با ۱۹ درصد بوده است.

رکود-قیمتی-206

 
منبع: اقتصاد نیوز
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه