هوندا با یک برند کامل تبدیل می شود

هوندا با یک برند کامل تبدیل می شود
کدخبر : 18850

هوندا هدف تهاجمی خود را تعیین می کند تا سال 2040 به برند کامل تبدیل شود .

 

به گزارش رصد اقتصادی ، هوندا هدف تهاجمی خود را تعیین می کند تا سال 2040 به برند کامل تبدیل شود . اما باید دید این هدف چگونه محقق می شود ؟

هوندا شرکت کوچکی نیست. ما عادت کرده ایم که در حوزه خودرو به هوندا فکر کنیم ، اما مبادا حضور چشمگیر هوندا را در دنیای دو چرخ فراموش کنیم و دیگر مواردی مانند موتورها و حتی جت ها را ذکر نکنیم. بنابراین وقتی شرکتی با چنین قد و قامت اهداف والایی را تعیین می کند ، شایسته توجه است.

آخرین خبرها از کنفرانس مطبوعاتی مدیرعامل جدید جهانی هوندا ، توشی هیرو میبه ، در 23 آوریل است. خبر اصلی این آینده را ترسیم می کند که اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، وسایل نقلیه هوندا تا سال 2040 100 درصد الکتریکی خواهند بود. ما شنیده ایم که سایر خودروسازان اهداف مشابهی را تعیین می کنند ، اما این نکته قابل توجه است زیرا خاص منطقه نیست. چارچوب های زمانی برای رسیدن به آنجا از آمریکای شمالی تا چین و ژاپن متفاوت است ، اما همه برنامه ها منجر به این است که اتومبیل های هوندا در عرض 19 سال فقط برق باشند.

 

چگونه این اتفاق خواهد افتاد؟

در ایالات متحده ، هوندا به طور واضح همکاری استراتژیک خود را با جنرال موتورز دارد و قصد دارد به طور کامل از این رابطه برای توسعه باتری های Ultium استفاده کند. در ژاپن ، توجه بیشتری به تحرک و وسایل نقلیه کوچک شهری مانند هوندا e خواهد شد ، و نیازی به گفتن نیست که سیستم های باتری قابل تعویض برای موتورسیکلت ها و اسکوترها ساخته شوند. در همه زمینه ها ، تحقیقات و توسعه اضافی در مورد وسایل نقلیه سلول سوختی هیدروژنی نیز نقش دارد.

صحبت از هیدروژن است ، این یکی از اجزای مهم هدف دیگر هوندا است و دستیابی به آن بسیار دشوارتر است. تولید کننده می خواهد تا سال 2050 خنثی از کربن باشد و این فقط از نظر محصولاتش نیست. این یک ابتکار عمل در کل شرکت برای پاک کردن انتشار کربن در تمام سطوح ، از تولید تا عملکرد شرکت ها است. ما این مقاله را با یادآوری اینکه نمونه کارهای هوندا بسیار فراتر از اتومبیل است گسترش دادیم ، بنابراین این یک هدف بسیار بلند پروازانه است.

ولوو اخیراً اقدام مشابهی را آغاز کرده است ، اما در حالی که شرکت سوئدی هیچ برنامه واقعی برای رسیدن به آنجا ارائه نداده است ، هوندا حداقل به عنوان یک راه حل احتمالی انگشت خود را به سمت هیدروژن نشان می دهد. هوندا همچنین در حال تحقیق در مورد انواع گسترده ای از سوختهای خنثی کربن و روشهای بهتر بازیافت است و این شرکت متعهد شده است که در طی شش سال آینده 46.3 میلیارد دلار سرمایه گذاری عظیم را برای تلاش برای حل این مشکلات سرمایه گذاری کند. بنابراین بله ، به نظر می رسد هوندا در مورد پشتیبانی از سخنان خود با عمل بسیار جدی است.

 

آیا می توان این اهداف را محقق کرد؟

در نظر بگیرید که جهان از نظر فناوری 29 سال پیش کجا بود. در سال 1991 ، یک کامپیوتر خانگی هنوز از یک مانیتور عظیم استفاده می کرد و در مقایسه با تلفن 1.5 پوندی که احتمالاً این مقاله را روی آن می خوانید ، کسری از توان پردازشی را داشت. وسایل نقلیه هیبریدی وجود نداشت ، هرگز از نظر وسایل نقلیه الکتریکی. سیستم های کمکی راننده هنوز به ویژگی های اساسی مانند فرمان هیدرولیک و ترمز اشاره می کنند و 400 اسب بخار استثنایی در نظر گرفته می شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه