ارزان‌فروشی لاستیک «گلدستون» ممنوع

ارزان‌فروشی لاستیک «گلدستون» ممنوع
کدخبر : 20259

مدیر هماهنگی گروه صنعتی رازی درحالی از لغو کد نمایندگی یا تعلیق ۱۶عامل فروش محصولات یزد تایر و گلدستون طی ۱۰روز گذشته خبر داد که در یک‌ماه گذشته بازار تایرهای رادیال سواری پس از چند سال دوباره با پدیده زیرفروشی مواجه شده است.

به گزارش رصد اقتصادی ، محمدرضا تقی‌گنجی، از برخورد قاطع تیم فروش گروه صنعتی رازی با نمایندگان متخلف خبر داد و گفت: با توجه به کاهش کشش بازار،‌ سبد فروش یزدتایر و گلدستون در خرداد معادل ۵۰درصد ماه قبل اعلام شد تا از فشار ورود کالای جدید به بازار کاسته شود. از سوی دیگر طرح برخورد با عاملان متخلفی را که اقدام به زیرفروشی کالا می‌کردند، آغاز کردیم و نماینده‌های اصلی هر استان مکلف به شناسایی عاملان متخلف شده‌اند و حتی در مواردی که نماینده‌ای اقدام به زیرفروشی کند کالای او توسط نماینده اصلی خریداری و در انبار نگهداری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه طی یکی، ‌دوسال گذشته که بازار تایر از سود ۳۰تا ۴۰درصدی برخوردار بود، نزدیک به ۸۰نفر با سفارش و حتی اجبار به شبکه فروش اضافه شدند، گفت: این افراد به دلیل نداشتن تخصص در فروش تایر این روزها مشکلاتی را برای صنعت و بازار ایجاد کرده‌اند. ما برای حفظ تولید و صنعت و برهم نخوردن نظم بازار برخورد قاطعی را با این افراد آغاز کرده‌ایم. در فاز اول ۱۶نمایندگی تعلیق شده‌اند و باتوجه به اینکه گروه صنعتی رازی هیچ اجباری برای فروش کالای خود ندارد،‌ نمایندگانی که قادر به فروش کالا با قیمت مصوب نیستند از لیست عاملان فروش این شرکت حذف می‌شوند.

مدیر هماهنگی گروه صنعتی رازی از به‌کارگیری تکنولوژی وردشتاین در خط تولید گلدستون خبر داد و افزود: خوشبختانه کیفیت تایرهای گلدستون به شدت افزایش پیدا کرده و کیفیت آن قابل‌مقایسه با یزدتایر است. این مهم در خسارت‌های اعلامی کاملا مشخص بوده، زیرا تا چند سال پیش میزان خسارت گلدستون بالا بود، ولی امروز به شدت کاهش یافته و مانند یزدتایر شده است. وی تصریح کرد: به همین ‌منظور از ابتدای خرداد دریافت مابه‌التفاوت خسارت از تایرهای خسارت‌دیده گلدستون منتفی اعلام شد و هر تایر گلدستون در صورت خسارت دیدن بدون محدودیت و دریافت مابه‌التفاوت توسط عوامل فروش و حتی آپاراتی‌ها تعویض می‌شود.

 

دنیای اقتصادی

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه