• پایگاه خبری رصد اقتصادی
  • خودرو
  • اعلام شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله محصولات زامیاد/ فروش ۴ محصول زامیاد از روز شنبه/ متقاضیان سه روز برای ثبت نام فرصت دارند

اعلام شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله محصولات زامیاد/ فروش ۴ محصول زامیاد از روز شنبه/ متقاضیان سه روز برای ثبت نام فرصت دارند

اعلام شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله محصولات زامیاد/ فروش ۴ محصول زامیاد از روز شنبه/ متقاضیان سه روز برای ثبت نام فرصت دارند
کدخبر : 20594

​شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله محصولات شرکت زامیاد اعلام شد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از  سایپانیوز، فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله ۴ محصول شرکت زامیاد که شامل نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس است، از روز شنبه (۲۹ خرداد) آغاز می شود.

در فروش فوق العاده محصولات شرکت زامیاد زمان تحویل ۴ مدل خودرو یاد شده ۹۰ روز  و در پیش فروش یکساله زمان تحویل خودروها مهر و آبان سال جاری است.

بر اساس بخشنامه ابلاغ شده متقاضیان می توانند در یکی از روش های فروش و یا به صورت همزمان در دو طرح فروش فوق العاده و پیش فروش یکساله ثبت نام کنند و منعی برای خریداران لحاظ نشده است.

مشتریانی که در هر دو طرح ثبت نام می کنند، ابتدا در قرعه کشی فروش فوق العاده شرکت داده خواهند شد و اگر در قرعه کشی در لیست منتخبین قرار گیرند دیگر در فروش یکساله محصولات زامیاد شرکت داده نخواهند شد.

گفتنی است، شروع ثبت نام برای محصولات شرکت زامیاد (نیسان تک سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دیزل و پادرا پلاس) از روز شنبه ۲۹ خرداد ساعت ۱۰ صبح به مدت سه روز و به صورت ۲۴ ساعته است.

لازم به ذکر است که در پیش فروش یکساله محصولات شرکت زامیاد، قیمت قطعی نیست و هیچگونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی از متقاضیان اخذ نمی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه