در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته محقق شد:

رشد ۲۲ درصدی تولید در ایران خودرو کرمانشاه

رشد ۲۲ درصدی تولید در ایران خودرو کرمانشاه
کدخبر : 20822

​شرکت ایران خودرو کرمانشاه در سه ماهه نخست امسال، هفت هزار و ۷۳۲ دستگاه خودرو تولید کرد.

به گزارش  رصد اقتصادی ، مدیرعامل ایران خودرو کرمانشاه از رشد ۲۲ درصدی تولید سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل در این شرکت خبر داد و گفت: سایت کرمانشاه هفت هزار و ۷۳۲ دستگاه خودرو از ابتدای امسال تا پایان خرداد ماه تولید کرد.

محمد ملکی افزود: این میزان تولید در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که شش هزار و ۳۷۳ دستگاه خودرو بوده است، رشد حدود ۲۲ درصدی را نشان می دهد.

وی با ابراز خرسندی از رکوردشکنی و تحقق اهداف این واحد صنعتی، توسعه و عرضه محصولات با کیفیت در شرایط تحریم را بیانگر توانمندی کارکنان، متخصصان و صنعتگران کشور و حرکت در مسیر تحقق مطالبات مشتریان دانست. 

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه  گفت: در جهت رفاه حال مشتریان و تسریع در تحویل خودرو، امکان تحویل در محل کارخانه نیز فراهم شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر کارکنان این سایت تولیدی با روحیه جهادی و در مسیر تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در عمل به شعار «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» حتی در روزهای تعطیل برای رفع کسری و تجاری سازی محصولات در محل کار حضور دارند تا خودروها با سرعت بیشتری تحویل مشتریان شود.

ملکی تصریح کرد: محصول قطعه سازانی که در استان کرمانشاه فعالیت می‌کنند، در خط تولید ایران خودرو کرمانشاه به کار می رود که همین موضوع، اشتغال غیرمستقیم بالایی را ایجاد کرده است.

گفتنی است، شرکت ایران خودرو کرمانشاه علاوه بر شکست رکورد تولید در سال ۹۹، موفقیت های دیگری را نیز به ثبت رسانده است. این شرکت در ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران توف نورد، استاندارد ایزو ۴۵۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸ در سیستم های مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی و ایزو ۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵ در مدیریت محیط زیست را دریافت کرده است.

تمامی محصولات شرکت ایران خودرو کرمانشاه دارای سه ستاره کیفیت است و افزایش سطح کیفی با اجرای پروژه های بهبود در دستور کار این سایت تولیدی قرار دارد.

در این واحد صنعتی سه محصول پژو پارس اتوماتیک، پژو پارس XU7 و پژو پارس TU5 تولید می شود.

 

 

منبع:ایکوپرس

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه