گروه صنعتی ایران خودرو

همزمان با افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو تهران

همزمان با افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو تهران
کدخبر : 22804

وزیر صنعت، معدن و تجارت، در بازدید از سالن گروه صنعتی ایران خودرو در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو از دستاوردهای این گروه صنعتی و زنجیره تامین آن دیدن کرد.

به گزارش رصد اقتصادی ، سیدرضافاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت در این بازدید، ضمن تاکید بر فراهم‌سازی زمینه بهره‌مندی از ظرفیت‌های جدید در تولید قطعات و مجموعه‌های خودرو، از غرفه سازندگان زنجیره تامین ساپکو بازدید کرد و از نزدیک در جریان آخرین دستاوردها، توانمندی‌ها و همچنین نیازها و مسایل صنعت خودرو و قطعه‌سازی قرار گرفت. ساپکو به عنوان متولی زنجیره تامین ایران خودرو، در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات و مجموعه های خودرو با هدف تعامل شفاف با ذینفعان و معرفی توانمندی‌های این صنعت با همراهی ۱۰۰سازنده شبکه تامین ایران خودرو، در سالن خلیج فارس و سالن‌های۴۰ و ۴۱ با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، به نمایش توانمندی ها و همچنین اعلام نیازمندی های تعمیق خودکفایی در عرصه صنعت قطعه سازی خواهد پرداخت.

گفتنی است، معاونان وزیر صمت و مشاور نخست وزیر پاکستان در امور بازرگانی و سرمایه گذاری نیز از دستاوردهای زنجیره تامین ساپکو در سالن خلیج فارس بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه