فروش فوری ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو | قیمت محصولات ایران خودرو

بشتابید ؛ مژده به متقاضیان و جاماندگان فروش فوق العاده ایران خودرو | هشدار جدید به برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو

بشتابید ؛ مژده به متقاضیان و جاماندگان فروش فوق العاده ایران خودرو | هشدار جدید به برندگان فروش فوق العاده ایران خودرو
کدخبر : 29604

جزئیات جدید از طرح ویژه فروش فوق العاده ایران خودرو مشخص شد .

فروش فوق العاده ایران خودرو از فردا آغاز می شود . طبق روال فروش فوق العاده ایران خودرو با قرعه کشی همراه خواهد بود . فروش فوق العاده ایران خودرو با چهار محصول برگزار می شود و برندگان پنج روز فرصت دارند نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند . فروش فوق العاده ایران خودرو برخلاف گذشته فقط سه روز فرصت ثبت نام دارد .

 

گروه صنعتی ایران خودرو در سی و ششمین فروش فوق‌العاده متقاضیان عادی و چهارمین فروش فوق‌العاده طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، چهار محصول خود را از فردا به مدت سه روز عرضه می‌کند.

 

  در این طرح، چهار محصول پارس سال سفارشی، پارس با موتور TU5، رانا پلاس و رانا پلاس با موتورTU5P، سقف شیشه ای و گیربکس شش سرعته دستی عرضه می شود.

 

فروش فوق العاده ایران خودرو

 

با توجه به تعطیلی روز شنبه، سال‌روز شهادت حضرت امام علی (ع)، مراسم قرعه کشی یک‌شنبه هفته آینده چهارم اردیبهشت ماه با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

 

مراسم قرعه کشی به صورت مستقیم از سایت رسمی گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir  و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

 

متقاضیان می‌توانند از فردا ۳۰ فروردین ماه به مدت سه روز با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir  نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • امیر
    0

    اخه چقدرقرعه کشی کنم خسته شدم یه ماشین میخواییم بگیریم اه😭😭😭

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه