فروش فوق العاده ایران خودرو | پیش فروش ایران خودرو | حراج بزرگ ایران خودرو

هشدار جدی به متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو | خبر بد برای جاماندگان فروش فوق العاده ایران خودرو

هشدار جدی به متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو | خبر بد برای جاماندگان فروش فوق العاده ایران خودرو
کدخبر : 30266

قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو حذف نمی شود .

به گزارش رصداقتصادی : فروش فوق العاده ایران خودرو در چندین مرحله برگزار شده است . برخی شنیده ها حاکی از حذف قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو بود . اما حالا تصمیم برای حذف نشدن فروش فوق العاده ایران خودرو مانند هشداری به متقاضیان شنیده می شود . در ادامه جزئیات کامل از ماجرای حذف قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو را می خوانید .

فروش فوق العاده ایران خودرو

وزیر صمت، که تا کنون چندین بار حذف قرعه‌کشی خودرو را در سال ۱۴۰۱ وعده داده بود، حالا به سامانه جدیدی برای قرعه‌کشی اشاره کرده است.

با وجود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، ایران خودرو و سایپا همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه دهند. وزیر صنعت، معدن و تجارت‌ نیز تاکنون چند بار وعده حذف قرعه‌کشی خودرو در سال ۱۴۰۱ را داده است. اما حالا خبر از سامانه‌ای جدید می‌رسد.

آنگونه که ایرنا گزارش داده است، سیدرضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: همه خودروسازها از ۱۸ اردیبهشت هرگونه عرضه خودرو را صرفا از طریق سامانه متمرکز قرعه‌کشی انجام دهند تا ضمن ایجاد شفافیت، امکان عرضه عادلانه‌تر برای همه خودروهای تولیدی فراهم شود.

او در بخشنامه‌ای خطاب به سازمان حمایت اعلام کرد: تا زمان ایجاد توازن در عرضه و تقاضای خودرو، تمهیدات لازم برای قرعه‌کشی متمرکز خودرو توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۲/۲۵ فراهم شود و تمامی خودروسازها از تاریخ ۱۴۰۱/۲/۱۸ هرگونه عرضه خودرو را با هماهنگی آن سازمان و صرفا از طریق سامانه متمرکز قرعه‌کشی انجام دهند تا ضمن ایجاد شفافیت مورد نظر، امکان عرضه عادلانه‌تر برای تمام خودروهای تولیدی فراهم شود.

فروش فوق العاده ایران خودرو

۲ نفر از هر هزار نفر!

اختلاف قیمت کارخانه و بازار یکی از چالش‌های بازار خودرو کشور است که منتقدان زیادی دارد. ضمن آنکه کیفیت و قیمت محصولات خودروسازان نیز بارها با گلایه‌های مردم و مسئولان مواجه شده است.

طرح‌های فروش خودروسازان در حالی اجرایی می‌شوند که به گفته احمد نعمت بخش دبیر انجمن خودروسازان، از هر هزار نفر، تنها دو نفر شانس برنده شدن دارند.

اخیرا، رئیس پلیس راهور ناجا از سازمان استاندارد و خودروسازان دعوت کرد هرچه زودتر از مردم به دلیل تولید خودرو با نازل‌ترین کیفیت عذرخواهی کنند و ایمنی خودروها را افزایش دهند (همشهری آنلاین).

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه