ایران خودرو

بازدید نمایندگان کلوپ دناسواران از فعالیت های ایران خودرو

بازدید نمایندگان کلوپ دناسواران از فعالیت های ایران خودرو
کدخبر : 32317

​جمعی از کارشناسان و مهندسان خودرویی فعال در شبکه های اجتماعی از محصولات ایران خودرو و فرآیند ارزشیابی آن بازدید کردند.

به گزارش  رصداقتصادی و به نقل از ایکوپرس- هدف از این بازدید دریافت دیدگاه‌های فنی و کارشناسی این افراد برای بهبود کیفیت محصولات عنوان شده است. با توجه به ارتباط گسترده تاثیرگذاران شبکه اجتماعی با طیف‌های مختلف مشتریان و نگاه کارشناسی و فنی آنان به موضوعات مختلف، دغدغه‌های موجود درباره کیفیت خودروها مطرح و توضیحات لازم درخصوص برنامه های بهبود هر یک توسط مدیران کیفیت ایران خودرو ارایه شد.

در حال حاضر گروه صنعتی ایران خودرو در شبکه های اجتماعی مختلف داخلی در حال فعالیت است، اما به دلیل گستردگی بالای شبکه‌ها، بهره‌مندی از ظرفیت‌های تاثیرگذاران این حوزه در دریافت نظرات و دیدگاه‌های مردم و مشتریان تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت محصولات خواهد داشت.

در این بازدید که به همت معاونت کیفیت و مدیریت ارتباطات ایران خودرو انجام شد، اعضا و مدیران صفحه مجازی اینستاگرامی کلوپ دناسواران، به نمایندگی از دارندگان خانواده خودروی دنا به پی‌گیری سوالات و ابهامات مشتریان از مدیران و کارشناسان ایران خودرو پرداختند.

همچنین کارشناسان حوزه کیفیت ایران خودرو ضمن توضیح نکات فنی محصول دنا، به سوالات مدعوین که در خصوص مسایل فنی بود، پاسخ دادند.

بازدیدهای اثربخش فعالان شبکه های اجتماعی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند در خواست بازدید را از طریق لینک https://www.ikco.ir/fa/ikcovisit.aspx ارایه کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه