رپرتاژ اگهی /

فروش اقساطی پژو پارس با شرایط ویژه در سایاخودرو (ظرفیت محدود)

فروش اقساطی پژو پارس با شرایط ویژه در سایاخودرو (ظرفیت محدود)
کدخبر : 35189

گذشتن از طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو واقعا کار آسانی نیست. حتی اگر به تازگی خودرو خریده باشید یا هنوز اقساط ماشین قبلی که خریده‌اید تمام نشده باشد.

گذشتن از طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو واقعا کار آسانی نیست. حتی اگر به تازگی خودرو خریده باشید یا هنوز اقساط ماشین قبلی که خریده‌اید تمام نشده باشد.

واقعیت این است که پژو پارس هنوز هم محبوبیت فوق‌العاده‌ای نزد مشتری ایرانی دارد. به طور کلی محصولات شرکت فرانسوی پژو از روزی که پا به ایران گذاشت، دل مردم کشور ما را برد و هنوز پس از چندین دهه هر جا سخن از فروش قسطی یکی از انواع مدل‌های پژو باشد، همچنان برای ثبت نام آن ازدحام ایجاد می‌شود.

البته ناگفته نماند که سالهاست هیچ طرحی برای فروش پژو به صورت اقساطی از سوی ایران خودرو اعلام نشده است و اگر طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو نباشد، نشستن پشت فرمان پژو همچنان یک رویای دور و دراز می‌شود.

به همین دلیل است که اول همین مطلب هم اشاره کردیم که طرح خرید قسطی پژو پارس اینقدر وسوسه انگیز است که نتوان از آن به سادگی گذشت، چه رسد به اینکه با شرایطی عالی و استثنایی ارایه شود و تمام بندهای معامله به سود خریدار باشد.

بنابراین اگر شما هم دلباخته پارس سال هستید و همواره گوش‌هایتان در مقابل شنیدن خبر فروش قسطی پارس تیز می‌شود، ادامه این مطلب را با دقت بیشتری بخوانید.

سابقه حضور پژو پارس در ایران

پیش از اینکه مبسوط به جزییات طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو بپردازیم، خوب است تا اطلاعاتی درباره سابقه حضور این خودرو در ایران ارایه کنیم.

از اواخر دهه هفتاد شمسی، ایران خودرو به عنوان اولین و بزرگترین خودروساز ایرانی، تصمیم گرفت یک خودرو تشریفاتی را در سبد خرید خود برای عموم قرار دهد.

سرانجام اوایل دهه هشتاد، پس از ایجاد تحولات ریز و درشت بسیاری روی ۴۰۵ و الهام گرفتن از ۴۰۶، پارس را تولید و عرضه کردند.

مهندسان کمپانی ایرانی اگرچه از لحاظ فنی اتفاق قابل توجهی را رقم نزده بودند، اما پارس ظاهری جذاب‌ تر و رسمی‌تر از پژو ۴۰۵ داشت و به همین دلیل هم خیلی زود با استقبال مواجه شد.

البته موتور خودرویی که امروز در قالب طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو ارایه می‌شود، TU5 است که یکی از باکیفیت‌ترین، کم استهلاک‌ترین و کم مصرف‌ترین موتورهایی است که روی خودروها در ایران نصب می‌شود.

دلایل محبوبیت پژو پارس

همان طور که گفته شد، خانواده پژو از همان روزهای نخست حضور در جاده‌های ایران به مذاق مشتری ایرانی خوش نشستند، اما پارس به سبب اتومات بودن و پیشرانه قدرتمند، طرفداران خاص و بی‌شماری دارد.

در ادامه دلایل محبوبیت این خودرو را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

  • بهره‌مندی از موتور تی یو فایو

با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو صاحب خودرویی می‌شوید که مجهز به یک پیشرانه مدرن TU5 با حجم ۱۵۸۷ سی سی است.

این موتور قادر است تا ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتن متر گشتاور ایجاد کند.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید پارس با این موتور قدرتمندش تنها در ۱۵ ثانیه به شتاب صفر تا صد می‌رسد و حداکثر سرعت آن ۱۸۰ کیلومتر بر ثانیه اعلام شده است.

همانطور که اشاره کردیم موتور تی یو فایو از کم مصرف‌ترین موتورهای حال حاضر کشور است، بر این اساس میزان مصرف سوخت ترکیبی این خودرو ۸.۱۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که پارس را در ردیف خودروهایی با الگوی مصرف سوخت منطقی قرار می‌دهد.

  • گیربکس اتومات

اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو را دارید، خوب است بدانید که این خودرو با دو نوع گیربکس روانه بازار شد. آنچه در نسخه‌های ابتدایی عرضه شد گیربکس ZF آلمانی بود که پس از مدتی جای خود را به گیربکس AL4 داد.

از این رو پارس فعلی مجهز به دنده اتومات خوش دست و قدرتمندی است که می‌تواند در سرعت‌های پایین ثابت بماند و هنگامی که راننده قصد تاختن در جاده را دارد، قدرت مانور بیشتری در اختیارش قرار بگیرد.

  • طراحی داخلی شیک و فضای جادار

اگر از مشتریان ایرانی نظر سنجی شود که علت محبوبیت فلان خودرو نزد شما چیست یا چه آیتم‌هایی باعث می‌شود یک ماشین را بیش از بقیه دوست داشته باشید، اکثریت قریب به اتفاق آنان از جادار بودن کابین نام خواهند برد.

بنابراین اگر قصد شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو را دارید و از دوستداران پارس هستید، قطعا نیم نگاهی هم به کابین جادار آن داشته‌اید.

پارس همانقدر که ظاهر تشریفاتی و اداری دارد، یک خودرو قدرتمند سفری نیز هست و خودروی سفری باید ویژگی خانوادگی بودن و جادار بودن نیز داشته باشد.

این خودرو دارای کابین جاداری است که راحتی صندلی‌های آن سفری بودن آن را تکمیل کرده است، همچنین یک صندوق عقب با گنجایش بالا دارد که غم حمل و نقل لوازم سفری را نخواهید داشت.

البته ناگفته نماند که با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو از نظر طراحی داخلی نباید منتظر رویداد شگفت انگیزی باشید و جنس مواد به کار رفته نیز معمولی است، اما در نهایت مشتری پسند و رضایت بخش است.

  • هزینه نگهداری پایین

هرچقدر اوضاع اقتصادی سخت‌تر شود، خرید یک خودرو ایمن، پرقدرت و کم استهلاک، ضروری‌تر به نظر می‌رسد. خودرویی که هم مصرف بنزین کمی داشته باشد و هم شما را مدام اسیر در تعمیرگاه‌ها نکند.

به لطف حضور چند دهه‌ای پژو در ایران، اکثر تعمیرکاران با زیر و بم این خودروها آشنا هستند، بنابراین چنانچه نقصی حاصل شود یا خدای نکرده دچار سانحه شوید، این نگرانی برایتان وجود ندارد که به کدام تعمیرگاه باید مراجعه کرد.

همچنین با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو می‌توانید لوازم یدکی و قطعات مورد نیاز این خودرو را به سرعت و به راحتی در بازار پیدا کنید.

  • بازار دست دوم پر رونق

برای هر کسی مهم است که بتواند با هزینه برای تصمیمات مالی بزرگ، سرمایه‌گذاری کند. بنابراین حتی اگر بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را هم که پیدا کنید، باز باید به بازار دست دوم پر رونق فکر کنید. زیرا ممکن است به هر علتی به پول نقد احتیاج داشته باشید، بنابراین مهم است که چه مدت طول می‌کشد تا خودرو شما به فروش می‌رسد.

با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو دلتان قرص باشد که خانواده پژوها همیشه خواستگاران زیادی در بازار دارند!

بازار فروش پژوهای کار کرده تا بوده خوب بوده است و متقاضیان زیادی وجود دارند که مترصد فرصتی برای خرید شیرهای کارکرده فرانسوی باشند.

  • امکانات رفاهی متعدد

اشاره کردیم که پارس، گزینه خوبی برای سفرهای دور و دراز است. یک مسافرت دلچسب بدون امکانات رفاهی مطلوب، شدنی نیست.

مثلا فکرش را بکنید قصد داشته باشید از گیلان به مشهد بروید و دست کم باید بین ۱۴تا ۱۸ ساعت رانندگی کنید. این سفر بدون سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، قابلیت تنظیم برقی صندلی جلو، فرمان هیدرولیکی و مواردی از این دست آیا شدنی است؟! قاعدتا خیــــر!!

پس بگذارید خیالتان را راحت کنیم، با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو صاحب ماشینی می‌شوید که از امکانات رفاهی مطلوبی برخوردار است و از این نظر نیز از شما نمره قبولی دریافت می‌کند.

شرایط فروش اقساطی پارس از سایا خودرو

قطعا شما هم با آگهی‌های تبلیغاتی مواجه شده‌اید که اولش در باغ سبز به مشتری نشان می‌دهند، اما وقتی پای اعلام شرایط فروش اقساطی پژو پارس سال می‌رسد، شرایط عجیب و غریب کنار هم ردیف می‌کنند!!

اما خیالتان راحت باشد، اینجا از این خبرها نیست. نه تنها شرایط عجیب و غریب نیست، بلکه تماما به نفع مشتری و با در نظر گرفتن اوضاع و احوال درآمدی و اقتصادی حاکم بر جامعه است.

بنابراین شما با شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو از تحویل فوری و آنی خودرو، ثبت سند به نام خریدار و پرداخت طی اقساط بلند مدت برخوردار خواهید شد.

بر این اساس، با هر توان مالی که دارید، می‌توانید برای خرید پژو پارس tu5 اقدام کنید، زیرا بستری فراهم شده است که با کمترین پیش پرداخت و هر توان مالی صاحب ماشین مورد ‌علاقه‌تان شوید.

همچنین این امکان را دارید که از سایا خودرو باقیمت واقعی و به دور از حبابهای کذایی مرسوم بازار، پژو پارس را خریداری کنید و از مشاوره رایگان پیش از خرید نیز بهره‌مند شوید.

بنابراین لازم نیست نگران جور کردن وام، پیدا کردن ضامن، پر کردن حساب و حساب و کتاب کردن دخل و خرجتان باشید، با هر توان مالی می‌توانید در طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو شرکت کنید.

سخن پایانی

پارس، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال خودروهای اصیل و پرقدرت در محدوده قیمتی مناسب می‌گردند.

خرید پارس اقساطی از سایا خودرو یک فرصت طلایی است، چراکه اولا این روزها سایاخودرو به مرکز شماره یک فروش اقساطی انواع خودروهای ایرانی و خارجی با بهترین شرایط تبدیل شده است و معتبرتر و باسابقه‌تر از این مرکز نخواهید یافت.

ثانیا چه چیز بهتر از خرید اقساطی یک خودرو باکیفیت در این وانفسای اقتصادی است؟! یا اجازه بدهید سوالمان را طور دیگری مطرح کنیم، آیا شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه اجازه میدهد به طور نقدی تصمیمات مالی بزرگ بگیرید؟!

خب! شرکت در طرح فروش اقساطی پژو پارس با شرایط استثنایی در سایاخودرو در هر حال یک معامله دو سر برد برای شما خواهد بود.

کافی است تلفن را بردارید و برای اطلاع از جزییات طرح با مراکز فروش سایا خودرو تماس بگیرید. 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری رصداقتصادی مسئولیتی بابت آن ندارد . 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه