پراید 65 میلیونی شد + جدول قیمت ها

پراید 65 میلیونی شد + جدول قیمت ها
کدخبر : 4683

طی هفته ای که گذشت شاهد افزایش ده ها میلیونی قیمت خودروها بودیم و به نظر می رسد این افزایش قیمت ها تا آخر هفته ادامه داشته باشد به طوری که قیمت انواع مدل های پراید روی ۶۰ میلیون تومان تثبیت شده است.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از خبرآنلاین: طی هفته ای که گذشت شاهد افزایش ده ها میلیونی قیمت خودروها بودیم و به نظر می رسد این افزایش قیمت ها تا آخر هفته ادامه داشته باشد به طوری که قیمت انواع مدل های پراید روی ۶۰ میلیون تومان تثبیت شده است.

 

قیمت خودرو پراید ۱۱۱ امروز ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافت و این خودرو امروز به قیمت ۶۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است و قیمت خودرو پراید ۱۳۱ امروز ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت و این خودرو به قیمت ۶۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است و قیمت خودرو پراید ۱۳۲ امروز ۲ میلیون تومان افزایش یافته است و این خودرو به قیمت ۶۱ میلیون تومان رسیده است.

 

قیمت پژو ۲۰۰۸ نیز ۱ میلیون تومان افزایش یافته است و قیمت این خودرو به ۴۲۶ میلیون تومان رسیده است و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ فول نیز ۴۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و این خودرو به قیمت ۱۰۰ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان رسیده است و خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ فول نیز ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و قیمت این خودرو به قیمت ۱۲۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای نیز ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است و این خودرو به قیمت ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک نیز ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و این خودرو به قیمت ۱۴۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده است و قیمت پژو پارس ساده نیز ۱ میلیون تومان افزایش یافته و این خودرو به قیمت ۱۱۶ میلیون تومان رسیده است.

 

خودرو دنا تیپ ۱ نیز قیمتش ۵۰۰ هزار تومان افزایش یافته است و قیمت این خودرو به ۱۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسیده است و قیمت خودرو دنا پلاس تیپ ۲ نزدیک به ۱۰ میلیون تومان افزایش یافته است و قیمت این خودرو به قیمت ۱۹۹ میلیون تومان رسیده است.

 

قیمت خودرو رانا ال ایکس نیز نزدیک به ۲ میلیون تومان افزایش یافته و قیمت این خودرو به قیممت ۱۰۱ میلیون تومان رسیده است و قیمت خودرو سمند ال ایکس ۵۰۰ هزار تومان کاهش یافته است و این خودرو به قیمت ۹۴ میلیون تومان رسیده است.

 

قیمت خودرو کیا سراتو مونتاژ نیز ۵ میلیون تومان افزایش یافته است و قیمت این خودرو به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.

 

پراید در یک قدمی ۶۵میلیون تومان ایستاد

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه