قوانین در جهت تحقق اهداف زیست محیطی تغییر کند

قوانین در جهت تحقق اهداف زیست محیطی تغییر کند
کدخبر : 5213

مدیرعامل ایران خودرو تغییر و به روزرآوری قوانین و استانداردها را لازمه تحقق اهداف زیست محیطی این شرکت دانست و اظهار کرد: استانداردهای مصرف سوخت و آلایندگی متناسب با شرایط و زیرساخت‌های کشور باید به روزرسانی شود. عدم حمایت سبب سست شدن قدم‌ها خواهد شد.

به گزارش  صد اقتصادی و به نقل از ایکوپرس، فرشاد مقیمی امروز در یازدهمین همایش ملی موتورهای درون‌سوز، از برقی‌سازی محصولات، کوچک‌سازی قوای محرکه و استفاده از سوخت‌های کم کربن به عنوان اقدامات اجرایی ایران‌خودرو در راستای تحقق اهداف ملی مصرف سوخت نام برد. 

 

وی گفت:‌ توسعه فن‌آوری ایست‌رو، خودروهای دورگه و برقی، موتور ملی پایه گازسوز و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی با این موتور، افزایش پیمایش و مخزن کف و همچنین آغاز توسعه موتور سه استوانه رویکردهای ایران خودرو برای تحقق اهداف تعیین شده در این بخش است. 

 

مقیمی بهبود عملکرد خودرو، توسعه موتورهای کم مصرف، توسعه موتورهای گازسوز و برقی سازی را چهار مسیر اصلی برای بهینه‌سازی و کاهش مصرف سوخت در نقشه راه ایران خودرو اعلام کرد و گفت: راهبرد میان مدت ایران خودرو در استفاده از سوخت گاز طبیعی و برقی‌سازی بخش‌های مختلف خودرو در کنار طراحی و تولید خودروی برقی خواهد بود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه