اقدام انسان‌دوستانه نمایندگی 3307 ایران‌خودرو برای مبارزه با ویروس کرونا

اقدام انسان‌دوستانه نمایندگی 3307 ایران‌خودرو برای مبارزه با ویروس کرونا
کدخبر : 5895

صاحب امتیاز نمایندگی 3307 ایران‌خودرو درراستای مسئولیت‌های اجتماعی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، بیش از 400 لیترمواد شوینده به بیمارستان‌های نگهداری بیماران مشکوک به این ویروس در شهر بابل اهدا کرد.

به گزارش شمانیوز رصد اقتصادی و به نقل از روابط عمومی ایساکو، مصطفی خورشیدی که در شهر بابل به عنوان یک فعال اقتصادی خوش‌‌فکر شناخته می‌شود، با اشتغال‌زایی برای همشهریان خود، در قالب نمایندگی ایران‌خودرو و مجموعه هایپر مارکت و ... اقدامات انسان‌دوستانه‌ای در این شهر به انجام رسانده است.

 

وی در تازه‌ترین اقدام در شرایطی که اقلام شوینده و ضدعفونی‌کننده توسط برخی دلالان  در حال احتکار و گران شدن لحظه‌ای است، با اهدا این اقلام به بیمارستان‌های شهرخود، بیش از پیش به وظیفه انسانی خود جامه‌ عمل پوشانده است.

 

این صاحب امتیاز از قدیمی‌ترین نمایندگی‌های ایران‌خودرو است و از سال 71 فعالیت خود را به عنوان نماینده آغاز کرده و با همکاری مجموعه 16 نفری خود، با کسب رتبه یک وزارت صنایع و امتیاز 771 در رضایت مشتریان، در زمینه خدمات خودرویی نیز خوش درخشیده است.

 

گفتنی است، صاحب امتیاز نمایندگی 3307 ایران‌خودرو، با توجه به موضوع شیوع کرونا در سطح کشور و استان مازندران، به منظور کمک به خدمات شایسته درمانی در محل نگهداری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های علوم‌پزشکی بابل، بیش از ۴۰۰ لیتر مواد شوینده شامل مایع شست‌وشوی دست و سفیدکننده به این مراکز اهدا کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه