با حضور فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران:

تحویل 10 هزار ست‌گان پزشکی تولیدی ایران خودرو به مراکز درمانی کشور

تحویل 10 هزار ست‌گان پزشکی تولیدی ایران خودرو به مراکز درمانی کشور
کدخبر : 8079

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال جامعه، دومین محموله اقلام پزشکی شامل 10 هزار ست گان پزشکی تولیدی خود را باحضور فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا و مدیران ارشد به مراکز درمانی کشور ارسال کرد.

به گزارش رصد اقتصادی و  به نقل از ایکوپرس؛ فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم تحویل 10 هزار ست گان پزشکی به مراکز درمانی کشور گفت: این گروه صنعتی در راستای ایفای وظیفه مسئولیت اجتماعی خود در سنگر تولید، کمک به شبکه بهداشت در مقابله با ویروس کرونا را در اولویت کاری خود قرار داده است.

 

وی افزود: ایران‌خودرو ضمن گرامی‌داشت ایثارگران عرصه سلامت، اهتمام خود را در پیوستن به پویش همدلی با کادر درمانی و مردم اعلام کرده است.

 

مقیمی تاکید کرد: گروه صنعتی ایران خودرو مطابق با دستور العمل جامع مقابله با کرونا، برگرفته از پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا، شرایط لازم و کافی برای فعال بودن خطوط تولید و فراهم ساختن محیط امن کاری ایجاد کرده است.

 

وی تاکید کرد: تمهیدات متعددی برای حفظ سلامت کارکنان انجام شده و هیچ کوتاهی برای تامین شرایط و محیط کار امن نشده، هر آنچه می شود در خانه برای ایجاد فضای امن در مقابله با بیماری کرونا انجام داد برای حضور ایمن همکاران انجام می‌دهیم.

 

  

مقیمی تصریح کرد: شرکت مهرکام پارس یکی از شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو تاکنون 392 هزار ماسک تنفسی تولید کرده و در اختیار شرکت‌های مختلف قرار داده است.

 

وی اظهار امیدواری کرد: در سال جاری بتوانیم ضمن حفظ سلامت کارکنان و خانواده‌های آنان به راهبردهای تعیین شده در تولید و تحویل خودرو به مشتریان نیز دست یابیم.

 

گفتنی است دکتر علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در تهران و هیات همراه از خطوط تولید ایران خودرو با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و همچنین خط تولید ماسک در شرکت مهرکام پارس بازدید کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه