در بازدید مدیرعامل بانک تجارت از گروه خودروسازی سایپا مطرح شد:

تحقق جهش تولید در گروه سایپا با تولید محصولات جدید/ کمک به تولید و صنعت خودرو باید در صدر برنامه‌های شبکه بانکی باشد

تحقق جهش تولید در گروه سایپا با تولید محصولات جدید/ کمک به تولید و صنعت خودرو باید در صدر برنامه‌های شبکه بانکی باشد
کدخبر : 8780

مدیرعامل بانک تجارت گفت: با وجود محصولات جدید، طرح‌ها و فعالیت‌های بزرگی که برای صنعت خودرو و به خصوص گروه سایپا دیده شده است، مسئولیت بانک‌ها در حمایت از صنعت خودرو بیشتر می‌شود، لذا ضرورت دارد که شبکه بانکی در تأمین نقدینگی واحدهای صنعتی و به خصوص خودروسازان اقدامات وسیع‌تری را انجام دهد.

به گزارش رصد اقتصادی و به نقل از سایپانیوز،‌ رضا دولت آبادی مدیر عامل بانک تجارت در حاشیه بازدید از گروه خودروسازی سایپا اظهار داشت: شرایط به وجود آمده به دلیل تحریم و شیوع ویروس کرونا، کار را برای فعالیت صنعت خودرو سخت کرده است، ‌اما با وجود تمام دشواری‌ها، گروه خودروسازی سایپا توانسته گام‌های بزرگی را در جهت توسعه این صنعت بردارد.

 

مدیرعامل بانک تجارت ادامه داد: سایپا یکی از مجموعه های مهم نقش آفرین در فعالیت های صنعتی و اقتصاد کشور است؛ لذا خوشحالم از اینکه فرصت بازدید از این مجموعه صنعتی فراهم شد.

وی افزود: فعالیت گسترده و هدفمند سایپا در توسعه صنعت خودرو کشور می تواند الگویی برای سایر صنایع باشد که با جدیت و برنامه‌ریزی، اهداف خود را عملیاتی کنند.

 

مدیرعامل بانک تجارت تصریح کرد: با اجرای طرح‌های توسعه‌ای و نیز تولید محصولات جدید، یقینا شاهد رونق صنعت خودرو و تحقق شعار «جهش تولید» در گروه سایپا خواهیم بود.

 

وی افزود: با وجود محصولات جدید، طرح‌ها و فعالیت‌های بزرگی که برای صنعت خودرو و به خصوص گروه سایپا دیده شده است، مسئولیت بانک‌ها در حمایت از صنعت خودرو بیشتر می‌شود، لذا ضرورت دارد که شبکه بانکی در تأمین نقدینگی واحدهای صنعتی و به خصوص خودروسازان اقدام‌های وسیع تری را انجام دهد.

دولت آبادی اظهارداشت: ‌بانک تجارت می‌تواند برای کمک به صنعت خودروسازی کشور گام‌های بزرگی را در ارائه خدمات بردارد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه