جهت گاز سوز کردن رایگان خودرو اینجا کلیک کنید

جهت گاز سوز کردن رایگان خودرو اینجا کلیک کنید
کدخبر : 9845

ثبت نام برای گازسوز کردن رایگان خودرو همچنان ادامه دارد. این خبر را فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده و توضیح می‌دهد

جزئیات گاز سوز کردن خودرو ها را در این بسته خبری می خوانید . ثبت نام برای گازسوز کردن رایگان خودرو همچنان ادامه دارد. این خبر را فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده و توضیح می‌دهد که در حال حاضر امکان گاز‌سوز کردن رایگان برای خودروهای عمومی بنزینی ایجاد شده است که این خودروها شامل وانت بارها، ون‌ها و تاکسی‌ها و حتی مسافربرهای شخصی می‌شود.

 

ثبت نام برای گازسوز کردن رایگان خودرو همچنان ادامه دارد. این خبر را فاطمه کاهی، سخنگوی شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرده و توضیح می‌دهد که در حال حاضر امکان دوگانه‌سوز کردن رایگان برای خودروهای عمومی بنزینی ایجاد شده است که این خودروها شامل وانت بارها، ون‌ها و تاکسی‌ها و حتی مسافربرهای شخصی می‌شود.

 

فاطمه کاهی توضیح می‌دهد که این طرح محدودیت تعداد ثبت‌نامی‌ها را ندارد و تمام مالکان خودروهای گفته شده می‌توانند ثبت‌نام کنند تا برای انجام فرآیند به آنها اطلاع‌رسانی شود.

 

بر اساس مصوبه شورای اقتصاد، دولت شش هزار و 500 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای گازسوز کردن رایگان خودروها در نظر گرفته و در حال حاضر شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی مشغول تجهیز تمامی مراکزی است که برای گازسوز کردن خودرو در نظر گرفته است و پس از پایان این مرحله فرآیند نوبت‌دهی به افراد ثبت‌نام شده، شروع می‌شود.

 

کجا و چگونه ثبت نام کنیم؟

برای ثبت نام می‌توانید به سایت irngv.ir مراجعه کنید. سامانه بر اساس زمان ثبت‌نام نوبت‌دهی می‌کند و نتیجه را از طریق اعلام می‌کند.

  • در حال حاضر سیستم نوبت‌دهی به صورت موقت غیرفعال است و فعلا ثبت‌نام انجام می‌شود. برای این موضوع ابتدا باید وارد نشانی گفته شده، شوید و به‌عنوان کاربر سایت ثبت‌نام کنید. با ثبت‌نام در این قسمت و دریافت رمز عبور می‌توانید وارد مرحله اصلی یعنی مرحله ثبت‌نام گازسوز کردن خودرو شوید.
  • برای ورود به مرحله اصلی ابتدا روی گزینه “درخواست تبدیل به خودرو گازسوز ” کلیک کنید تا پنجره ورود به سیستم باز شود و بتوانید گزینه “ثبت نام” را انتخاب کنید.
  • در فرم ثبت‌نام متقاضی اطلاعات درخواستی را وارد کرده و در انتها دکمه ذخیره را بزنید تا صفحه پیشخوان برای شما باز شود. پس از آن به صفحه‌ای وارد می‌شوید که اطلاعات خودرو را وارد کنید اما در ابتدا باید کد ملی و رمز عبور و کد امنیتی را وارد کنید.
  • برای ورود اطلاعات خودرو، در همین صفحه ابتدا “کد ملی” متقاضی و رمز عبور، رمز را وارد کنید و در آخر کد امنیتی را درج کنید تا صفحه “پیشخوان” فردی شما باز شود.
  • در صفحه پیشخوان در منوی سمت راست گزینه «ثبت خودرو» را انتخاب کنید و سپس گزینه درخواست تبدیل را دوباره انتخاب و تایید کنید تا فرم ثبت نام باز شود. شماره پلاک و VIN خودرو را ثبت کنید تا فرم بعدی باز شود و مشخصات مالک و خودرو را ثبت کرده و در پایان دکمه «ذخیره اطلاعات» را بزنید.
  • اگر همه اطلاعات درست بود دکمه “تایید نهایی” را بزنید و اگر اصلاحی انجام دادید ابتدا دکمه “ذخیره اطلاعات” را زده و در پایان دکمه “تایید نهایی” را بزنید تا سیستم به شما پیام دهد که پیش ثبت‌نام خودرو با موفقیت انجام شد. مرحله ثبت‌نام در این جا تمام می شود. / تجارت نیوز 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه