دنیا جهانبخت از کجا آمد؟

کدخبر : 23609

دنیا جهانبخت اواخر دهه 80 موفق به اخذ مدرک گرافیک شد؛ حالا از او به‌عنوان یکی از چهره‌های پشت‌پرده سایت‌های شرط‌بندی نام برده می‌شود.

وقت صبح- دنیا جهانبخت یکی از جنجالی‌ترین چهره‌های اینستاگرام است. تا وقتی ایران بود، موفق به اخذ لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد شد. اما فعالیت‌های مجازی او که از 18 سالگی آغاز شد، مسیر زندگی‌اش را عوض کرد.

او در تهران و در خانواده ای چار نفره (با نام اصلی زهرا) به‌دنیا آمد. پدرش مجید چند سال پیش فوت کرد و دنیا از آن بعد با مادرش زندگی کرد.

 

آغاز فعالیت‌های مجازی

دنیا جهانبخت فعالیت‌های مجازی خود را سال 1386 (زمانی که 18 سال سن داشت) با حضور در فیسبوک آغاز کرد. آن زمان فقط عکس‌های خود را به اشتراک می‌گذاشت و روز به روز دنبال کننده‌های بیشتری پیدا می‌کرد.

 

مهاجرت دنیا جهابخت از ایران

وقتی لیسانس گرفت به همراه خانواده‌اش راهی ترکیه شد. او آن زمان می‌گفت:‌ قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالی است در نوبت بررسی سفارت این کشور هستم.

 

فیلم خودکشی دنیا جهانبخت به‌خاطر ساسی مانکن

به گزارش سرویس آموزش و سرگرمی وقت صبح دنیا جهانبخت با انتشار ویدئوهایی از علاقه‌اش به ساسی مانکن خواننده ایرانی خبر داده بود. اما ولع او برای دیده شدن منجر به انتشار فیلم خودکشی‌اش شد. با انتشار این فیلم، دنبال کننده های او ظرف چند روز میلیونی شد. به همین راحتی!

 

طلا گلزار و مثلث عشقی

علاقه تمام‌نشدنی برخی از کابران فضای مجازی باعث پیدایش یک شاخ اینستاگرامی دیگر به‌نام طلا گلزار شد. او فیلم‌هایی با ساسی مانکن به اشتراک می‌گذاشت و از آن طرف دنیا جهانبخت فالوئر‌های بیشتری پیدا می‌کرد. حالا نه فقط فضای مجازی بلکه روزنامه‌های رسمی کشور هم (البته با رویکردی دیگر) درباره آن ها می‌نوشتند.

 

درآمدزایی از اینستاگرام

ماجرای ساسی مانکن رو به فراموشی بود که دنیا جهانبخت اعلام کرد با یک تاجر به‌نام برایان اعتماد، وارد رابطه شده است. همه این داستان‌ها به یک چیز ختم می‌شد. کسب درآمد از طریق اینستاگرام! چراکه نه؟ دنبال کننده‌های صفحه دنیا از 9 میلیون نفر فراتر رفته بود.

 

ارتباط دنیا جهانبخت با سایت‌های شرط‌بندی؟

بعد از برایان اعتماد، حرف از امیر تتلو هم به میان آمد ولی دنیا جهانبخت سال 99 رابطه جدیدی را با مونتیگو (فرشید امیر شقاقی)آغاز کرد. همان کسی که ردپای او را می‌شود در سایت‌های شرط‌بندی پیدا کرد. این رابطه برای هر دو طرف سود داشت. فالوئر‌های میلیونی دنیا به کسب و کار امیر‌شقاقی کمک می‌کرد و از طرفی، خود دنیا می‌توانست سهمش را از این پول بردارد.

 

مهراد جم وارد می‌شود

تقریبا یک سال پیش بود که دنیا جهانبخت از رابطه جدیدش پرده برداری کرد؛ مهراد جم! مسعود جهانی آهنگساز و دوست مهراد جم، بلافاصله با او قطع همکاری کرد و صحبت‌های تندی را علیه دنیا جهانبخت و مهراد جم به زبان آورد. او می‌گفت همه این‌ کارها یک سناریو از پیش تعیین‌ شده برای کسب پول بیشتر است.

 

سکانس آخر؛ ماجرای مادر شدن دنیا!

دنیا جهانبخت بعد از اتمام رابطه با مهراد جم، خبر داد که از او حامله است. او بعد از به دنیا آمدن پسرش هیچ عکسی از صورت بچه منتشر نکرد و قصد داشت با انتشار اولین تصاویر «آرتام» در یوتیوب، از این ماجرا هم کسب درآمد کند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه