افشاگری در تولد آزاده نامداری

افشاگری در تولد آزاده نامداری
کدخبر : 23624

در سالروز تولد آزاده نامداری خانواده و دوستانش بر سر مزار او جمع شده و حقایقی از زندگی آزاده نامداری را افشا کردند.

به پزارش پایگاه خبری رصد ورزشی: در فروردین سال گذشته بود که خبر فوت ناگهانی آزاده نامداری و پیدا شدن جسدش بعد از چند روز جنجال زیادی به پا کرد. آزاده نامداری در سال های پایانی عمرش و حاشیه های زیادی که در سفر به خارج از کشور برایش بوجود آمده بود دچار افسردگی شدید شده بود.در روزهای اولیه پزشکان مرگ آزاده نامداری را بر اثر مسمومیت ناشی از مصرف تعداد بسیار زیادی قرص‌ اعصاب و روان اعلام کردند. در ادامه آخرین جزییات از مرگ آزاده نامداری را میخوانیم.

آزاده نامداری

 بیوگرافی آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری و تهیه‌کننده تلویزیون ایران بود و با اجرا در برنامه تازه‌ها در سیمای خانواده به شهرت رسید و مجری چهره آشنایی برای مخاطبان تلویزیون شد. کار خود را با شبکه استانی کرمانشاه آغاز کرد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد. اما اوج شهرت او اجرا برنامه تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک  بود که چهار سال آن را ادامه داد. برنامه «ورزش امروز»، «شب‌نشینی»، برنامه‌های مناسبتی، رادیو هفت، «صبحی دیگر» از شبکه آموزش را در کارنامه خود دارد. پر سروصداترین برنامه‌ای که او اجرا، تهیه‌کنندگی‌اش را برعهده داشت «خانمی که شما باشی» بود. این برنامه در سال ۹۴ در حالی که ششمین سری آن پخش می‌شد خبر توقیف آن به گوش رسید در حالی که تیزرهای این برنامه از شبکه دو پخش شده بود.

 
سه سال پس از آن نامداری دیگر در صدا و سیما جایی نداشت در سال ۹۵ با برنامه چالشی به آپارات ورود کرد. در این برنامه او به گفتگوهای چالشی با فعالان مختلف زن در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

در سال ۹۲ آزاده نامداری خبر ازدواج خود را با فرزاد حسنی دیگر مجری صدا و سیما اعلام کرد. ازدواجی که دیری نپایید و به حاشیه‌های بسیار و ورود به عرصه عمومی پایان یافت. نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد و تا چند وقت تیتر خبرگزاری‌ها و رسانه‌ها شد.

اما مسئله طلاق او تنها حاشیه زندگی شخصی‌اش نبود. در سال ۹۶ عکسی از او در کشور سوییس منتشر شد که بدون حجاب در پارکی در حالی که بطری نوشیدنی الکلی در کنار او بود؛ آغاز حاشیه‌های جدی‌تری برای او بود. برخی انتشار عکس‌های او را نقض حریم خصوصی می‌دانستند و بسیاری او را به ریاکاری متهم کردند.

او در واکنش به حاشیه‌های ایجاد شده در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند. او در این سال‌ها با سجاد عبادی؛ فرزند رحیم عبادی از چهره‌های سیاسی و اصلاح طلب ارزدواج کرد و خبرهای رسانه ای او بسیار کم رنگ شد.

آزاده نامداری چگونه فوت کرد

ساعاتی قبل خبر فوت مشکوک زنی در منطقه سعادت آباد تهران اعلام شد. ️بعد از بررسی‌های بیشتر افراد حاضر در صحنه اعلام کردند که پیکر متوفی متعلق به آزاده نامداری مجری صداوسیما است. به گزارش خبرگزاری‌های مختلف خانمی که گویا مادر آزاده نامداری است با اورژانس تماس گرفته و اعلام کرده است که با کارت عابر بانک به زور در ورودی را باز کرده و وارد خانه شده و با پیکر بی‌جان دخترش مواجه شده است.

در ساعات اولیه هیچ مقام رسمی مرگ او را تایید نکرد تا این که مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس از مرگ مجری سابق صدا و سیما خبر داد و گفته بود تکنسین های اورژانس دقایقی پیش از مرگ آزاده نامداری خبر دادند. او با اشاره به فوت آزاده نامداری گفته بود: «ساعت ۱۸:۳۸ دقیقه مادر مجری سابق صدا و سیما با اورژانس تهران تماس گرفت. مادر خانم نامداری دو روز از ایشان خبر نداشت و پس از آن برای اطلاع از فرزندش به خانه اش در غرب تهران مراجعه کرده است. مادر خانم نامداری پس از باز کردن درب خانه با جسد ایشان مواجه می شود. بر اساس بررسی انجام شده مدت زیادی از فوت ایشان گذشته است.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    همه خبرهاتون با تیترای الکیه

‍‍‍
‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه