وقتی جای رشید پور و مبلاد کی مرام عوض می شود + فیلم

وقتی جای رشید پور و مبلاد کی مرام عوض می شود + فیلم
کدخبر : 1574

همزمان با شب یلدا برنامه «شب آرام» با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن شبکه سه رفت.

به گزارش رصداقتصادی به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با شب یلدا برنامه «شب آرام» با اجرای رضا رشیدپور روی آنتن شبکه سه رفت.

در ادامه میلاد کی مرام بازیگر سینما و تلویزیون مهمان «شب آرام» شد و درباره فعالیت خود گفت: متولد ۶۴ هستم و از ۱۸ سالگی با تئاتر شروع کردم. بعد از آخرین کارم فاصله گرفتم؛ سعی کردم بیشتر حال خودم را خوب کنم و یاد بگیرم.

وی پیرامون کار جدید خود گفت: حدود یک سال و نیم برای یک سریال نمایش خانگی صبر کرده ام و برای اولین بار در اینجا اعلام می‌کنم که به زودی سریالی به کارگردانی نیما اقلیما در نقش یک کشتی گیر بازی خواهم کرد.

وی افزود: سریال «چرخ و فلک» آخرین کار من در تلویزیون بود.

در بخش دیگر میلادکی مرام با رشیدپور جای خود را تغییر داد و به عنوان مجری از او سوال کرد که کار خود را چگونه آغاز کرده است.

 
 

 

رشیدپور گفت: چهارم دبستان وارد کار تئاتر شدم، اما دبیر پرورشی مرا برای تست صدا معرفی کردند، پدرم همراهم بود و قرار شد تست گزارشگری از من بگیرند، اولین دستمزد من برای سه ماه ۳۱ هزار تومان بود که در سال ۷۵ دریافت کردم.

در بخش دیگر رشیدپور از کی مرام درباره تشکیل خانواده سوال کرد و او گفت: خیلی دوست دارم تشکیل خانواده بدهم، اما کسی نیست من را تحمل کند. من آدم تنهایی هستم، اما روی خودم کار می‌کنم.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

‍‍‍
این خبر را از دست ندهید
روی خط رسانه