پربازده‌ترین سرمایه‌گذاری در کشور

پربازده‌ترین سرمایه‌گذاری در کشور
کدخبر : 16302

آمار و ارقام نشان می‌دهند که بورس در دهه اخیر بالاترین بازدهی را در میان تمامی بازارهای کشور داشته است. با این حال، سرمایه‌گذاری موفق در بازار بورس، مهارت و تجربه بالایی را طلب می‌کند. صندوق‌های سرمایه‌گذاری راهکاری برای استفاده از دانش و تجربه متخصصان و در نتیجه، کسب بیشترین بازدهی از این بازار محسوب می‌شوند.

 

 

نمودار زیر تصویری کلی از وضعیت بازارهای مختلف کشور به نمایش می‌گذارد و مشخص می‌کند که برای کسب بیشترین بازدهی، لازم است بیشترین بخش دارایی‌های خود را در این بازار سرمایه‌گذاری کنیم.

 

 

6

 

حتی با وجود این بازدهی درخشان، برای دست‌یابی به موفقیت در بورس مقدماتی لازم است. باید در دوره‌های آموزشی مختلف شرکت کنید، سطح دانش و تجربه خود را بالا ببرید و زمان زیادی را به رصد بازار و تحلیل گزارش‌های شرکت‌ها اختصاص دهید. بسیاری از سرمایه‌گذاران فرصت و توان انجام این کارها را ندارند اما برای رفع این مشکل راهکارهایی وجود دارد.

شرکت سبد گردان آگاه بعنوان یکی از زیرمجموعه های هلدینگ آگاه فعالیت های مدیریت دارایی را درقالب صندوق های سرمایه گذاری و سبد گردانی اختصاصی بصورت حرفه ای انجام می دهد. این مجموعه با اولویت قرار دادن امنیت سرمایه افراد اقدام به کسب بازدهی برای سرمایه گذاران می نماید.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری نهادهای مالی هستند که مجوز فعالیت خود را از سازمان بورس و اوراق بهادار می‌گیرند. این صندوق‌ها نقدینگی را از سمت مردم جذب و بر اساس نوعی که دارند در دارایی‌های مختلف سرمایه‌گذاری می‌کنند. سازمان بورس نظارت دقیقی در این زمینه دارد؛ گزارش فعالیت‌ها و ترکیب دارایی هر صندوق در دوره‌های زمانی مشخص به صورت شفاف به اطلاع عموم می‌رسد و این مسئله، امنیت خاطر سرمایه‌گذاران را فراهم می‌کند. صندوق‌ها انواع مختلفی دارند؛ هر فرد می‌تواند با توجه به شرایط و میزان ریسک‌پذیری خود و البته با بررسی گزارش عملکرد صندوق‌ها، بهترین گزینه را انتخاب کند و مدیریت دارایی خود را به دست افراد متخصص بسپارد.

صندوق مشترک آگاه از نوع صندوق‌های در سهام است و می‌توان آن را به عنوان پربازده‌ترین سرمایه‌گذاری در کشور معرفی کرد. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، بیشترین بخش دارایی‌های این صندوق، در سهام شرکت‌های بورسی سرمایه‌گذاری می‌شود.

 

 

44

 

صندوق مشترک آگاه در سال 1387 تاسیس شد و فعالیت خود را آغاز کرد و از قدیمی ترین صندوق های سرمایه گذاری در کشور است. در طول این سال‌ها همواره یک گروه متخصص و حرفه‌ای مدیریت آن را به عهده داشته‌اند؛ گروهی که دائما بازار و متغیرهای اقتصادی و سیاسی را بررسی و تحلیل می‌کنند و توانسته‌اند با تدوین بهترین استراتژی، بیشترین بازدهی را به دست آورند. نتیجه فعالیت‌های این کادر باتجربه، کسب بازدهی 36903  درصدی از زمان تاسیس صندوق تاکنون است. در تصویر زیر نمودار مقایسه‌ای بازده صندوق مشترک آگاه و بورس را در چند ماه گذشته مشاهده می‌کنید:

 

 

67

 

شرکت سبدگردان آگاه خدمات تخصصی مدیریت دارایی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده و انواع مختلفی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری را به بازار معرفی کرده است. با سرمایه‌گذاری در صندوق مشترک آگاه مدیریت دارایی خود را به دست کارشناسان و متخصصان خواهید سپرد؛ کارشناسانی که زیر و بم بازار را می‌شناسند و در شرایط مختلف، بهترین تصمیم‌ها را اتخاذ می‌کنند. به این ترتیب با خاطری آسوده یک سرمایه‌گذاری پربازده را تجربه خواهید کرد

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید