رپرتاژ اگهی /

5 راه اقتصادی برای رویه کوبی مبل

5 راه اقتصادی برای رویه کوبی مبل
کدخبر : 16364

معمولا دو راه برای سر و سامان بخشیدن به ظاهر مبل وجود دارد؛ راه حل‌های ارزان که شامل خریدن پارچه و انداختن آن روی مبل می‌شود و یا راه حل‌هایی که نیاز به خرج کردن برای تعویض رویه مبل دارد. در این مقاله قصد داریم که شما را با 5 شیوه اقتصادی و کارآمد برای رویه کوبی مبل آشنا کنیم.

 

اگر می‌خواهید از یک متخصص کمک بگیرید می‌تونید در قدم اول می‌توانید برآورد قیمت رویه کوبی مبل را در شهر خودتان داشته باشید. مثلا اگر به دنبال یک رویه کوبی مبل در تهران باشید می‌توانید درخواست رویه کوبی مبل ثبت کنید و پس از زمانی کوتاه پیشنهاد متخصصان فعال در بازار را مشاهده کنید. از آنجایی که این متخصصین در بازار صاحب امتیاز و سابقه و کارنامه هستند با در نظر گرفتن همین موارد و نظرات مشتریان قبلی ایشان، می‌توانید انتخابی آگاهانه تر را تجربه کنید.

 

 

1

 

 

یک، از رویه کوب کمک نگیرید!

نیازی نیست که برای رویه کوبی مبلتان حتما از افراد حرفه‌ای و کاربلد کمک بگیرید. چه بسا افرادی باشند که با هزینه‌ی کمتری این کار را برای شما انجام دهند.

 

دو، از پارچه فروشی‌ها خرید نکنید!

استفاده از ملحفه می‌تواند راه حل هوشمندانه‌ای برای پوشاندن مبلتان باشد. بهتر است حتی الامکان پارچه‌ی جدید برای رویه‌ی مبل نخرید و از پارچه‌هایی که در خانه‌تان یافت می‌شود، استفاده کنید. مثلا استفاده از پرده‌های حمامی که نیازشان ندارید به جای خرید پارچه‌ی جدید، راه حلی معقول و اقتصادی به شمار می‌آید.

 

 

 

2

 

سه، برای اتصال قطعات از چسب و منگنه استفاده کنید.

استفاده از چسب و منگنه  یکی از راه‌های مقرون به صرفه به حساب می‌آید. بعد از اینکه پارچه‌ی قدیمی را از روی مبل جدا کردید، پارچه‌ی جدید را روی آن بیندازید و سپس با استفاده از چسب و منگنه رویه‌ را روی مبل محکم و فیکس کنید. اگر می‌خواهید منگنه‌ها را بپوشانید، از چسب‌های مخصوص استفاده کنید.

چهار، از وسایل تزیینی استفاده نکنید.

جزئیاتی نظیر دکمه، دامن و غیره ممکن است هزینه اضافی محسوب شوند و می‌توان آن‌ها را استفاده نکرد. لازم به ذکر است استفاده از هر کدام از این موارد چندان واجب نیست و به سلیقه‌ی شما برمی‌گردد. اگر بایستی از فلزات تزیینی و گل میخ‌ها بر روی مبل استفاده کنید، انواع ارزان‌تر آن را بخرید.

 

 

 

3

 

پنج، پرکردن بالشتک‌ها:

پرکردن درون بالشتک‌ها از جمله مواردی است که می‌تواند هزینه‌بر باشد. یکی از راه حل‌ها این است که همه‌ی محتویات بالشتک‌ها را تعویض نکنید و فقط قسمتی از آن را نو کنید. واضحا نو کردن قسمتی از محتویات بالشتک‌ها از نو کردن تمام آن‌ها به صرفه‌تر است. استفاده از فوم‌های مخصوص نه تنها ارزان‌تر است بلکه آلرژی زا نیز نیست و به راحتی می‌توان با آن‌ها کار کرد. این بالشتک‌های فومی در سایزهای مختلف موجود هستند و می‌توان آن‌ها را به هر سایز دلخواه، برش داد. 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر:

این خبر را از دست ندهید